728 x 90

تلویزیون سوری تی وی آلبانی: مجاهدین در اشرف۳ درهای خود را به روی خبرنگاران باز کردند

اشرف۳
اشرف۳

مجاهدین در اشرف۳ در مانز با هدف آشنایی آلبانیاییها و شهروندان سراسر جهان با فداکاریهایی که علیه رژیم آخوندها، درهای خود را به روی خبرنگاران باز کردند. در این کمپ نمایشگاهی برای اثبات واقعیت در زندان گوهردشت در ایران برپا شده است، که در آن شواهد نسل‌کشی سال۶۷ علیه مردم ایران که هنوز هم ادامه دارد، تجسمی زنده پیدا کرده است. در آن سال بسیاری تنها به‌دلیل حمایت از مجاهدین شکنجه و اعدام شدند. دو نفر در حین انتقال به زندانی دیگر موفق به فرار شدند. آنها از جمله شاهدان زنده بی‌هستند که به تلویزیون سوری گفتند، رژیم آنها را به این دلیل شکنجه کرد که حاضر به کنار آمدن با رژیم نبودند. "من رحیم موسوی هستم که موفق به فرار از زندان شدم. من را در تصویر می‌بینید. چشمانم بر اثر ضربه سیاه شده است. در روزهای اول شکنجه تمام صورتم سیاه شد و هیچکس نمی‌توانست من را بشناسد."

اعدام یا زنده ماندن تنها با یک پاسخ در اتاق کمیته مرگ به اشتراک گذاشته شد، جایی که از همه‌پرسیده شد که آیا آنها هم‌چنان بخشی از مقاومت هستند یا خیر. اگر پاسخ مثبت بود، آنها را چه زن باردار و چه جوان و نوجوان برای اعدام فرستادند. به‌گفته مجاهدین، اعضای این هیأت مرگ امروز در رأس حکومت ایران قرار دارند. در این نمایشگاه شواهد و شاهدان می‌گویند که جنایات رژیم امروز هم با همین روش‌ها ادامه دارد. حمید نوری که به جرم نسل‌کشی و جنایات جنگی محاکمه می‌شود، فردی بود که این زندانیان را برای اعدام می‌برد. مدارک علیه او توسط اعضای مجاهدین در دادگاه دورس ارائه می‌شود.

رژیم ایران تا به امروز به اعضای خانواده‌هایی که عزیزانشان را از دست داده‌اند، اجازه عزاداری و گرامی‌داشت یاد آنها را نمی‌دهد. عوامل رژیم سنگ قبرها را شکسته‌اند. در قتل‌عام ۶۷ سی هزار زندانی سیاسی قتل‌عام شدند. در گوهردشت حمید نوری دستیار دادستان بود قربانیان در گورهای جمعی به‌طور مخفی دفن شده‌اند. (تلویزیون سوری تی وی آلبانی۲۳ آبان)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3281c4a2-fa5f-4f6b-b879-36d7d39b4f4a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات