728 x 90

تلویزیون تاپ چنل آلبانی: کنفرانس آنلاین مقاومت ایران برای گرامی‌داشت سالگرد قیام آبان۹۸

مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران -  سالگرد قیام کبیر آبان ۹۸
مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران - سالگرد قیام کبیر آبان ۹۸

مریم رجوی: شعله‌های قیام آبان خاموش نمی‌شود تا حکومت آخوندی را به خاکستر تبدیل کند

تلویزیون تاپ چنل آلبانی ۲۰آبان۹۹:

شورای ملی مقاومت ایران از طریق یک کنفرانس آنلاین قیام نوامبر ۲۰۱۹ را در ایران گرامی داشت. به‌گفته مجاهدین، ​​در این اعتراض که کل کشور را در بر گرفت، حداقل ۱۵۰۰نفر در خیابان‌ها کشته شدند، ۴۰۰۰نفر زخمی و نزدیک به ۱۲۰۰۰نفر دستگیر شدند.

مریم رجوی، پرزیدنت اپوزیسیون ایران در سخنرانی خود گفت جوانان ایرانی شعله‌های قیام نوامبر گذشته را زنده نگه می‌دارند.

"ما در سالگرد قیام نوامبر ۲۰۱۹ گردهم آمده‌ایم تا از مردم شجاع و جوانان شورشی آن تجلیل کنیم. شعله‌های آتش آنها خاموش نخواهد شد تا زمانی که حکومت فاشیسم مذهبی آخوندها به خاکستر تبدیل شود. امروز، کارشناسان و مقامات خود رژیم یکی پس از دیگری تصدیق می‌کنند که آنها به انتهای خط رسیده‌اند و گزینه دیگری برای آینده ندارند. با این حال، حقیقت بزرگتر این است که ناقوس‌ها برای سرنگونی این رژیم را بصدا در آورده است.

خانم رجوی هم‌چنین پیامی برای جامعه جهانی داشت:

"سیاست مماشات قابل تکرار نیست و حتی اگر تکرار شود، هیچ‌یک از مشکلات رژیم را حل نمی‌کند. زمان سیاست در قرار گرفتن در کنار آخوندها به پایان رسیده است. این سیاست فقط ضرر و زیان خواهد داشت. "

رژیم ایران هم‌چنین قهرمان ملی کشتی را دستگیر و سپس اعدام کرده است، زیرا وی نیز در تظاهرات نوامبر ۲۰۱۹ حضور داشته است. این عمل جامعه بین‌المللی را شوکه کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e53da7aa-faf7-4538-82fc-ed1513b24770"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات