728 x 90

تلویزیون ام.اس.ان.بی.سی: کرا رودیک نماینده پارلمان اوکراین؛ من اکنون یک سلاح کلاشینکف دارم تا بتوانم از کشورم دفاع کنم

کرا رودیک نماینده پارلمان اوکراین
کرا رودیک نماینده پارلمان اوکراین

تلویزیون ام.اس.ان.بی.سی ۷اسفند۱۴۰۰: کٍرا رودیک، رهبر اپوزیسیون و نماینده پارلمان اوکراین گفت: نمایندگان روسیه ما را تهدید کرده‌اند که وقتی ارتش آنها به کیف برسد، همه مقامات دولتی را از کار برکنار می‌کنند و همه ما را در برابر خانه زلنسکی در همان خیابان به‌دار خواهند آویخت. ما هم در جواب گفتیم که ما به ارتش خودمان تکیه می‌کنیم و خودمان را مسلح خواهیم کرد، مانند خود من و از خودمان و سرزمین‌مان دفاع خواهیم کرد.

تلویزیون ام.اس.ان.بی.سی گفت: شما توئیتی از خودتان در حالی‌که یک سلاح کلاشینکف در دست دارید گذاشته‌اید و خودتان را برای مقابله با روسیه آماده کرده‌اید.

کرا رودیک گفت: اگر سه روز پیش از من می‌پرسیدید که آیا حاضری سلاح حمل کنی، می‌گفتم ابداً. ولی وقتی ساعت ۵صبح با صدای انفجار بمب در نزدیکی خودم بیدار شدم به خودم گفتم من هم باید مسلح شوم و از ارتش درخواست سلاح کردم... من اکنون یک سلاح کلاشینکف دارم، تا بتوانم از کشورم دفاع کنم. با این‌که من رهبر اپوزیسیون در مجلسمان هستم، ولی در چنین شرایطی از رئیس‌جمهور و ارتش و نیروهایمان در برابر اشغال خارجی دفاع و حمایت می‌کنم.

کلیچکو قهرمان سابق بکس سنگین وزن جهان که اکنون در سمت شهردار کیف می‌باشد در یک پیام ویدیویی ضمن تشویق مردم کیف به مقاومت گفت: «ما پیروز می‌شویم».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c6c86d3e-cb80-4605-9098-8b3360729335"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات