728 x 90

تلاش سناتورهای آمریکایی برای لیست‌گذاری شبه‌نظامیان حوثی مورد حمایت رژیم ایران

سناتور تد کروز
سناتور تد کروز

وب سایت خبری واشنگتن فری بیکن در گزارشی خبر از تلاش سناتورهای جمهوری خواه مجلس سنای آمریکا جهت وضع قانونی برای قرار دادن نام شبه‌نظامیان حوثی مورد حمایت رژیم ایران در لیست سازمانهای تروریستی این کشور داد.
به گزارش این وب سایت خبری این قانون به رهبری تد کروز، سناتور حزب جمهوریخواه از تگزاس، و شش همکار جمهوریخواه او این هفته معرفی خواهد شد و تمامی تحریم‌های علیه حوثی‌ها همراه با دیگر تحریم‌ها علیه گروه‌های شبه‌نظامی تحت حمایت رژیم ایران که در سال ۲۰۲۱ با به روی کار آمدن جو بایدن از فهرست تروریستی آمریکا حذف شد را دوباره اعمال خواهد کرد.
سناتور تد کروز در بیانیه‌یی که در این باره صادر کرد «دولت بایدن در روز اول تصمیم سیاسی گرفت تا تحریم‌های تروریسم علیه حوثی‌ها و رهبران آنها را لغو کند. این تصمیم از همان ابتدا یک اشتباه آشکار و فاجعه‌بار بود و با گذشت زمان آشکارتر و فاجعه‌بارتر شد».
خاطرنشان می‌شود که سناتور تد کروز به همراه دیگر سناتورهای جمهوریخواه در اوایل سال گذشته میلادی تلاش کردند تا تحریم‌ها را علیه حوثی‌ها اعمال کنند، که با مخالفت دموکراتها مواجه شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f296ab67-1790-4aef-a686-0bb19a37e5bb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات