728 x 90

تعداد مبتلایان به اومیکرون طی دو هفته آتی به ۳۰هزار نفر در روز خواهد رسید

کرونا در ایران
کرونا در ایران

علی‌اکبر ساری؛ رئیس مؤسسه ملی تحقیقات سلامت با اعلام این‌که در حال حاضر روزانه حدود ۲هزار مبتلا به کرونا از سویه اومیکرون داریم گفت که طی دو هفته آینده تعداد مبتلایان به بیش از ۳۰هزار نفر در روز خواهد رسید.
خبرگزاری حکومتی فارس که به تاریخ پنجشنبه ۷بهمن این سخنان را منتشر کرده بود به‌نقل از وی نوشت «بر اساس پیش‌بینی‌هایی که مؤسسات علمی خارج از کشور و مؤسسات علمی داخلی انجام داده‌اند رسیدن آمار فوتی‌ها به بالای ۱۰۰ الی ۱۵۰نفر در روز در طی یک تا دو ماه آینده محتمل است».
این در حالی است که خبرگزاری حکومتی ایسنا نیز در روز جمعه ۸بهمن خبر از وضعیت قرمز در ۷شهر کشور داد و نوشت: «بر اساس اعلام آخرین رنگ‌بندی کرونایی شهرهای کشور، قم، کاشان و ۵شهرستان دیگر در وضعیت قرمز کرونا و ۴۳شهر در وضعیت نارنجی قرار گرفتند. این شهرها عبارتند از؛ کاشان (اصفهان)، فردوس (خراسان جنوبی)، قم (قم)، ابرکوه، اردکان، خاتم، مهریز (یزد)»...

بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت رئیسی جلاد روز پنجشنبه ۷بهمن و به‌دنبال اوجگیری دوباره کرونا در کشور و بستری بیماران اعتراف کرد که وارد موج ششم کرونا شده‌ایم.
عین‌اللهی در توئیتر و اینستاگرام خود بدون کوچکترین اشاره‌ای به سیاست‌های ویرانگر نظام آخوندی در شیوع کرونا و جان باختن بیش از نیم میلیون از هموطنان نوشت «با افزایش موارد بستری و سرپایی باید اعلام کنیم که عملاً وارد پیک (موج) ششم بیماری شده‌ایم».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bae93534-d24e-4c84-9486-cad0a4c464eb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات