728 x 90

تظاهرات ۵۰۰تن از غارت‌شدگان با شعارهای مرگ بر روحانی، مرگ بر لاریجانی

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران

 روز شنبه 12اسفند (۳مارس) ۵۰۰تن از غارت‌شدگان مؤسسات کلاهبرداری حکومتی کاسپین، البرز ایرانیان، ثامن‌الحجج، آرمان وحدت و غارت‌شدگانی که از مشهد به تهران آمده بودند، در مقابل مجلس رژیم دست به تجمع زدند.

معترضان شعار می‌دادند:‌ مرگ بر روحانی، مرگ بر علی لاریجانی (رئیس مجلس رژیم). این خانه ملته، یا مرکز دزدیه. نصرمن الله و فتح قریب – مرگ بر این دولت مردم فریب؛ اسلام را پله کردند، مردم را ذله کردند؛ لاریجانی قاضیه (رئیس قوه قضاییه)، با دزدان هم بازیه؛

تجمع‌کنندگان در دست نوشته‌ها و پلاکاردهایی که در دست داشتند خواستار شده بودند عملکردهای این مؤسسات که به‌طور کامل وابسته به سپاه پاسداران، دستگاه قضاییه و دیگر ارگانهای سرکوبگر رژیم هستند، به‌طور شفاف اعلام شود. آنها در پایان به راهپیمایی پرداختند.

غارت‌شدگان مؤسسه آرمان وحدت در خرم‌آباد نیز همزمان مقابل شعبه‌ این مؤسسه با شعارهای مرگ بر سیف (رئیس بانک مرکزی) تجمع اعتراضی برپا کردند.

در اهواز نیز غارت‌شدگان مؤسسه آرمان وحدت مقابل شعبه آن دست به تجمع زدند. آنها شعار می‌دادند: خوزستانی می‌میرد ذلت نمی‌پذیرد؛ این بانک مرکزیه، یا مرکز دزدیه.

غارت‌شدگان توسعه البرز در کرج، و غارت‌شدگان مؤسسه کاسپین در کرمان نیز در روز پنجشنبه ۱۰اسفند با برپایی تجمعهای اعتراضی خواستار برگرداندن اموال به یغما رفته خود شدند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۲ اسفند ۱۳۹۶(۳ مارس ۲۰۱۸)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bbff94c5-6886-44da-8a76-8caa1cb314b0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات