728 x 90

تظاهرات یاران شورشگر در یوتوبوری - سخنرانی ابوالقاسم رضایی معاون دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

تظاهرات یاران شورشگر در یوتوبوری - ۱۱بهمن ۱۴۰۲
تظاهرات یاران شورشگر در یوتوبوری - ۱۱بهمن ۱۴۰۲

تظاهرات یاران شورشگر در یوتوبوری

قسمت اول

۱۱ بهمن ۱۴۰۲

تظاهرات در یوتوبوری

خامنه‌ای جنایت‌پیشه سرنگونی در پیشه –شقاوت جنایت مرگ بر این ولایت – مرگ بر خامنه‌ای مرگ بر رئیسی – درود بر کانون‌های شورشی مرگ بر مزدوران خامنه‌ای - مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر

ابوالقاسم رضایی-معاون دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

خواهران و برادران عزیز

امروز جمع شده‌ایم که برای دهها هزارمین بار کشتار وحشیانه آخوندها علیه مردم ایران را محکوم کنیم و به آن اعتراض کنیم و فریاد مردم ایران را به گوش جهانیان برسانیم.

رژیم آخوندی در یک‌سال گذشته میلادی مجموعاً بیش از ۸۶۰تن را بدار آویخته و مقام اول اعدام در جهان را از آن خود کرده است. در بین اعدام شدگان از کودکان زنان تا زندانیان سیاسی بوده‌اند. در ماه ژانویه این کشتار ادامه داشته و مرز ۸۰ نفر را رد کرده است، زندانیان سیاسی و زندانیان قیام و هم‌چنین جوانان کرد و جوانان بلوچ بخش زیادی از اعدام شدگان را تشکیل می‌دهد

به نظر شما این همه کشتار برای چیست؟

آیا ترس رژیمی روبه سقوط نیست که تنها راهی که برایش مانده کشتن و کشتن و باز هم کشتن است.

به‌علاوه این گوشه‌یی از تلاطمی است که این رژیم فرتوت در عرصه داخلی با آن روبه‌روست.

در خارج هم دیگر امروز برای همه روشن است نیروهایی که به نیروهای نیابتی رژیم معروف هستند منطقه خاورمیانه را به آتش کشیده‌اند.

ولی چرا رژیم همه خاورمیانه را به آتش کشاند؟

جوابش را خودش قبلاً گفته

برای این‌که در خیابانهای تهران و اصفهان نجنگد باید این جنگ را از طریق نیروهای نیابتی‌اش، به کل منطقه خاورمیانه بکشاند. از سوریه و فلسطین و لبنان و اردن گرفته تا پاکستان و عراق و اقلیم کردستان

همه می‌دانند که کشتار در داخل و جنگ‌افروزی در خارج و صدور تروریسم در منطقه خاورمیانه دو روی یک سکه برای مهار قیام مردمی است که در سال ۱۴۰۱ خیز بسیار بلندی برای سرنگونی برداشتند و تمام تلاش رژیم این است که با این کارهای وحشیانه، قیام بعدی را که در حتمی بودنش شکی ندارد به تعویق بیندازد.

سراشیبی سقوط و ترس از سرنگونی باعث شده که جنایات این رژیم از حدود معمول و متعارف دیکتاتورها بسیار پا فراتر گذاشته است

و ما آمده‌ایم به دولتهای غربی که هنوز دست از مماشات با این جانیان برنداشته‌اند بگوییم آخوندها چقدر دیگر باید خون مردم ایران را بریزند تا بدانید چطور با این سیاست زبونانه در مقابل آخوندها آنها را در جنایاتشان تشویق می‌کنید. اگر چه شما همه چیز را می‌دانید ولی به‌دلیل منافع حقیر اقتصادی سکوت کرده‌اید.

ولی تا کجا و تا کی و چقدر مردم ایران باید بهای این سیاست انحرافی غرب را بدهند.

آیا راهزنی دریایی، و این همه کشتار در منطقه خاورمیانه کافی نیست که از سیاست مماشات دست بردارید و مانع مردم ایران برای سرنگونی رژیم نشوید؟

اما نیروهای نیابتی رژیم به نیروهای نظامی‌اش در منطقه محدود نمی‌شود.

نیابتیهای سیاسی هم به همان میزان اگر نه بیشتر در خدمت رژیم آخوندی هستند. به‌خصوص در یک‌سال گذشته ما شاهد هستیم که ارتجاع و استعمار به کمک نیروهای نیابتی‌شان از هیچ تلاشی برای سنگ‌اندازی علیه مردم و مقاومت فروگذار نکردند.

ساختن آلترناتیوهای پوشالی که عمرشان به دو ماه هم نرسید و متلاشی شد و بکارگیری انواع و اقسام حیله‌ها و نوشتن انواع و اقسام منشورها و اتحادهای چند روزه هدفی جز مسموم کردن فضای سیاسی و ناامید کردن مردم نداشته است.

آیا تمام این سرمایه‌گذاریهای کلان و گسترده با شرکت مستقیم و غیرمستقیم رژیم و سرویسهای بیگانه و شناخته شده، برای رسیدن به این نتیجه بود که به شکست برسد و پوچ از آب در آید؟

اما حقیقت برتر این است که: همه این تلاشها ترس شدید رژیم آخوندی را از سرنگونی نشان می‌دهد.

اخیراً آخوندها به ابعاد فعالیت‌های نیروهای نیابتی شون در خارج افزوده‌اند. گرچه با لو رفتن بخش کوچکی از شبکه نیروهای نیابتی رژیم توسط سمافور این نیروها افشا شدند و ضربه سختی خوردند ولی نفوذ در ارگانهای غربی و سو استفاده از امکانات غرب توسط رژیم گسترده‌تر از آن است که تصور می‌شد.

همین الآن در بحبوحه کشتار و اعدام روزانه در ایران، در میان بحرانهای اجتماعی ـ اقتصادی، در زمانی که مردم ایران زیر فشار فقر استخوانهایشان خرد می‌شود و هر روز شاهد اعتراض اقشار مختلف مردم ایران در شهرهای ایران هستیم، و در گرماگرم کشتارهای منطقه، نیروهای نیابتی‌اش در غرب علیه مقاومت ایران را بسیج کرده است.

نمونه‌اش ساختن یک فیلم سفارشی وزارت اطلاعات علیه مقاومت ایران و اشرف است.

فیلمی که سناریویش توسط وزارت اطلاعات دیکته شده و در راستای سیاست شیطان‌سازی آخوندهاست. البته موضوع فیلم جدید نیست و سالهاست رژیم روی این موضوع به‌غایت انسانی شیطان‌سازی می‌کند و فیلمهای مختلف درست می‌کند. در حالی که انتقال فرزندان مجاهدین در زیر بمبارانهای وحشتناک در عراق برگ زرینی در تاریخ مقاومت ایران برای انتقال کودکان بیگناه بود بدون این‌که حتی کمترین آسیبی ببینند، جانیان رژیم آخوندی این مسأله را موضوع شیطان‌سازی قرارداده و تعدادی مزدور را برای تبلیغات حول این موضوع بکار گرفته‌اند.

این فیلم با استناد به حرفهای ۴نفر خودفروخته از میان به‌قول خودشان ۹۰۰ یا هزار کودک ساخته شده و اسم آن را هم گذاشته‌اند فیلم مستند. در حالی‌که سرتاپای این فیلم پوشاندن حقیقت و وارونه جلوه دادن واقعیات در جهت خواستهای رژیم و وزارت اطلاعات آخوندها است.

این روزها همه می‌دانند میلیونها زن و کودک در جریان جنگ اوکراین به خارج اوکراین اعزام شدند که ۸۰درصد آنها را کودکان و زنان تشکیل می‌دادند. قبلش هم در جریان جنگ دوم جهانی ۷۰۰۰۰کودک در جنگ معروف به جنگ زمستانی از فنلاند به کشور سوئد و سایر کشورهای اروپایی فرستاده شدند.

آیا خانواده این کودکان گناهی مرتکب شدند؟

بله از جانب رژیمی که منطقی جز کشتار و اعدام ندارد، هرکاری مانع کشتار جمعی بشود جرم و گناه است.

رژیم همزمان دو فیلم در طی ماههای اخیر درست کرده است. یکی در داخل ایران به نام سرهنگ ثریا که موضوعش «خانواده‌ها در اردوگاه اشرف» است و یکی هم نسخه خارجی آن «کودکان در اردوگاه اشرف».

حتماً سرنوشت فیلم اول را می‌دانید. کارگردان آن گفت بعد از درست کردن این فیلم همه همکارانم مرا طرد کردند. حتی نزدیک‌ترین دوستانم و من نمی‌دانستم که مجاهدین این همه سمپات مخفی دارند.

این فیلم دوم هم نفرت مضاعف مردم ایران را برای سازندگان و مجریان آن به همراه خواهد داشت.

ولی رژیم باید مطمئن باشد، همان‌طور که بیش از ۲۰۰فیلم و سریال و بیش از ۵۰۰کتاب و ۴۰سال شیطان‌سازی نتوانسته دردی از آنها دوا کند و هنوز ترس از پیوستن جوانان به مقاومت و انقلاب، به‌صورت وقفه‌ناپذیر سراپای رژیم را فراگرفته، این نوع فیلمهای سفارشی وزارت اطلاعات هم فقط میزان ترس و وحشت اش را از مردم و مقاومت ایران نشان می‌دهد.

این‌که این بار چرا سوئد را عرصه تاخت و تاز شیطان‌سازی قرار داده است در این واقعیت باید دید که در دو سه ساله اخیر رژیم ضربه دردناک و فراموشی ناپذیری از مجاهدین و مقاومت ایران در جریان دادگاه دژخیم حمید نوری دریافت کرده است، توطئه‌یی که وزارت اطلاعات آخوندها طراحی کرده بود بر سرش خراب شد. دشمن با ترتیب دادن این توطئه می‌خواست کارزار دادخواهی را مصادره کند، حماسه مجاهدین سرموضع را در جریان قتل‌عام مخدوش و مزدور نفوذی‌اش را سفیدسازی کند و نهایتاً دژخیم حمید نوری را هم تبرئه کند که با یک محکومیت مختصر یا یک محکومیت مختصر از مجازات برهاند.

اما کارزار بزرگ سیاسی، اجتماعی و حقوقی مجاهدین و به‌خصوص شهادتهای مجاهدین و هودارانشان و انتقال دادگاه به آلبانی و هم‌چنین کارزار ستایش‌انگیز شما اشرف‌نشانها و یاران شورشگر در گرما و سرمای ۲۰ درجه زیر صفر در مقابل دادگاه، توطئه دشمن را به ضد خود تبدیل کرد و به سیلی محکمی بر بناگوش خامنه‌ای و رئیسی تبدیل شد. هم دژخیم به حبس ابد محکوم شد و حماسه قتل‌عام بار دیگر در سراسر ایران و جهان مطرح شد و هم مزدور نفوذی رسوا و بی‌آبرو گردید.

در همین چارچوب سیاست شیطان‌سازی اقدام اخیر رژیم در راه‌اندازی خیمه‌شب‌بازی دادگاه ۱۰۴ نفر از مجاهدین در ایران است که البته همان‌طور که برادر مسعود رهبر انقلاب گفتند رژیم در حضیض انزوا و سقوط با ترتیب دادن این دادگاه و دعوت از ما برای معرفی وکیل به زبان معکوس دیو و دد، به آلترناتیو خود اقرار می‌کند و آدرس می‌دهد.

خواهران و برادران، همرزمان و هموطنان،

رژیم به‌زعم خودش می‌خواهد با این نوع شیطان‌سازیها و تاکتیکهای لو رفته منسوخ شده موج را علیه مقاومت ایران برگرداند ولی ما او را در همین سیاست هایش شکست می‌دهیم.

ما به آرمان آزادی مردم ایران متعهدیم و برای رسیدن به آن هیچ مانعی را به‌رسمیت نمی‌شناسیم.

نه اعدام نه کشتار نه شیطان‌سازی نه گرما و نه سرمای ۲۰درجه و نه سانسور ارتجاعی و استعماری و نه فیلمهای سفارشی وزارت اطلاعات و بکارگیری شبکه مزدورانش در غرب برای پاک کردن دستهای خون آلودش نمی‌تواند ما را از هدف مقدسی که در پیش گرفته‌ایم بازدارد.

درود بر قهرمانان کانون‌های شورشی

زنده باد انقلاب دموکراتیک مردم ایران

درود بر شما

 

فریبا گندمی

با درود به شما هم‌وطنان، اشرف‌نشانان، ایرانیان آزادیخواه

هم‌چنان‌که در جریان اخبار ایران و جهان هستید آخوندهای تبهکار غرق در بحرانهای لاعلاج هستند. خامنه‌ای برای ادامه حاکمیت جنایت‌بارش احتیاج به شکنجه و اعدام داره. روزی نیست که فرزند دلاوری از مردم ایران به قتلگاه فرستاده نشود. رژیم مفلوک خامنه‌ای برای بقاء حکومت ننگین اش دست به سرکوب در داخل و صدور تروریسم به خارج می‌زند. ضربات پی‌درپی کانون‌های شورشی در داخل و دیپلماسی انقلابی مجاهدین در خارج رژیم مفلوک ملاها را کلافه کرده است. یکی از آن پیروزیهای درخشان در کشور محل اقامت ما سوئد صورت گرفته. در این کارزار پیروزمند دوساله اشرف‌نشانان و ایرانیان آزادیخواه گل کاشتند. میز توطئه پیچیده رژیم را با رزم و رنج در سرما و گرما واژگون ساختن ما توانستیم دژخیم حمید نوری را در دادگاه به اشد مجازات که ابد باشد برسانیم توانستیم یاد و نام سی هزار سربدار قتل‌عام شده را در افکار عمومی ایران و جهان طنین‌انداز کنیم. رژیم مستاصل و درمانده چه باید بکند می‌باید که ماشین شیطان‌سازی علیه مجاهدین را بیش از پیش بکاراندازد که ما از آزادی بیان و اجتماعات دفاع می‌کنیم ولی هر گونه سوء‌استفاده رژیم از مقوله حقوق‌بشر را محکوم می‌کنیم رژیمی که ناقضان اصلی حقوق‌بشر در جهان است و هفتاد بار در مجمع عمومی سازمان ملل محکوم شده است.

با درود به کانون‌های شورشی قهرمان و با درود به زندانیان مقاوم سیاسی در ایران و به امید آزادی ایران با تشکر

 

مهدی امینی

حضار محترم ایرانیان آزاده زندگی انسان‌ها زنجیره‌یی از هر لحظه انتخاب مسیر زندگی‌شان است و ما ایرانیان که رژیم سفاک آخوندی را تا بیش از چهار دهه از عمرمان تجربه کرده‌ایم بزرگ‌ترین و اساسی‌ترین انتخاب زندگی‌مان فارغ از هر شکل و شمایل آن یک چیز بیش نیست. حضور در صفوف مردم سرنگونی طلب و یاری و پشتیبانی از آنان برای دستیابی به یک زندگی انسانی و شرافتمندانه در یکی از سیاه‌ترین برهه‌های تاریخ کشورمان و یا غرق شدن در لجنزار آخوندهای پلید حاکم بر میهن عزیز مان مسلماً تمامی ایرانیانی که این نام برازنده آنان است با دست رد زدن به سینه جنایتکاران حاکم بر وطنمان دامن خود را از هر گونه آلودگی و نجاست و پلیدی آخوندهای کثیف مبرا داشته‌اند. اساساً در این لحظه تاریخی کشورمان این شاخص ایرانی و انسانی آزاده بودن است و با هیچ ترفند و شیطان‌سازی و اعتبارزدایی از مجاهدین خدشه بر نمی‌دارد. جست و خیزهای عوامل رژیم آخوندی به‌منظور شیطان‌سازی از آنان که شاخص عشق و عشق به مردم و دوری از پلیدی آخوندها را قطب نمای زندگی‌شان قرار داده‌اند قطعاً که راه به جایی نمی‌برد. رژیم ضدبشری آخوندی هم‌چنان که در روزهای اخیر هم شاهد بوده‌ایم که جوانان پاک ایران‌زمین را دسته‌دسته اعدام می‌کند دست به شیطان‌سازی هم می‌زند تا بلکه یک روز بیشتر بر اریکه قدرت باقی بماند و چه حقیر و پستند آنانکه در این وادی قلم می‌زنند دوربین به دست می‌گیرند و نقش بازی می‌کنند و بدین سان درماندگی خود را به نمایش می‌گذارند. به نمایش می‌گذارند تا به خیال خود مانع پیوستن جوانان به خشم آمده میهن‌مان به صفوف رزمندگان مجاهد خلق که همواره پرچم آزادی و آزادگی را در قلل بسا بالا برافراشته‌اند بشوند. این پست مایگان با غرش مهیب کانون‌های قهرمان شورشی که خواب از چشمان غضب‌آلود آخوندهای درمانده ربوده است چه می‌کنند. بی‌شک قیام بزرگ و رهایی مردم قهرمان ایران در راه است. زمستان تار رژیم آخوندی لاجرم به پایان می‌رسد و سیاهی به زغال خواهد ماند. درود بر کانون‌های قهرمان شورشی مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر انجمن فرهنگی ایرانیان یوتوبوری. متشکرم

 

آذر ابوالحسنی

با سلام و درود بر تک‌تک شما هواداران سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران

نقش رژیم در جنگ‌افروزی منطقه و اعدام در داخل برای جلوگیری از قیام است. بدون سرنگونی این رژیم هیچ راه‌حلی در منطقه برای صلح و آرامش وجود نخواهد داشت. همان‌طور که می‌دانید در سال گذشته تصمیم دادگاه سوئد مبنی بر حبس ابد دژخیم حمید نوری و شکست رژیم از مجاهدین و شما است اشرف‌نشانان سخت‌کوش که در همه شرایط در صف اول دادگاه حمید نوری حاضر بودید. حال رژیم در سراشیبی سقوط قصد انتخابات دارد که هیچ مشروعیتی در بین مردم ندارد و باعث بروز تضادهای عمیق داخلی باندهای داخلی خود رژیم می‌باشد. رأی دادن در این رژیم ضدبشری پایمال کردن خون شهیدان است. آن‌که در این رژیم رأی می‌دهد یا خائن است و یا جاهل. در راستای محقق کردن سرنگونی به‌گفته رهبر مقاومت آقای مسعود رجوی سر مار در تهران است. سر مار ولایت و فاشیسم دینی در تهران را هدف قرار دهید تا منطقه به آرامش برسد.

با تشکر از شما مرگ بر ستمگر چه شاه با شه چه رهبر

 

حسین پیشکاری

با سلام به هموطنان عزیز و یاران مقاومت

اجازه بدید قبل از هر چیز درود بفرستم به شما یاران. یاران مقاومت و مبارزین آزادی. شما بیش از چهل ساله که برای براندازی رژیم یک لحظه از مبارزه کوتاه نیومدید به دور از زمان یا مکان در سرما و گرما. اینجا تو پلت سن، منو به یاد یک خاطره میندازه که دوست داشتم با شما درمیون بذارم هر سال پالمه اینجا روز اول ماه می‌برای سخنرانی میومد. دقیقاً چهل سال پیش قنبر یکی از هواداران سازمان که نوزده بیست سال داشت خودش رو با چابکی اینجا رو همین پله‌ها به پالمه رسوند و اطلاعیه ما را به دست او رسوند. اطلاعیه در رابطه با اعدامها و خفقان در ایران بود. کار ما افشاگری در اون زمان بود و با پلاکارد‌های به گردن داشته‌اند با عکس خمینی دجال و شعار مرگ بر خمینی و نشریه‌ای که دو صفحه داشت که دو کرونمی‌فروختیم اینجا جلوی کتابخونه هر روز ما جمع می‌شدیم.

منظور من تشکیلاته سازماندهیه رهبریته و شناخت درست و تعریف دیالکتیک از ماهیت رژیم و انتخاب راه درست مبارزه بر علیه رژیمه که این مقاومت تونسته الآن رژیم رو به لبه پرتگاه سرنگونی برسونه. رژیم کاری جز اعدام در ایران و صدور تروریسم در خارج از مرزهای خودش نداره و البته کاری غیر از این هم بلد نیست. این مبارزه که چهل و سه سال ادامه داشته الآن می‌بینیم خودش رو در کانون‌های شورشی نشون می‌ده و رژیم هیچ راهی جز سرنگونی در مقابلش نیست و کاملاً قابل لمس ملموسه. دیگه اون دوران که دوران شیطان‌سازی با گذاشتن بمب در حرم امام رضا، کشتن کشیش‌های مسیحی، کشتن اعدام‌های زنجیره‌یی یا حتی گذاشتن بمب در شاهچراغ دیگه جوابگو نیست. من یکی از آرزوهام این بود که یک روز خبرش بیاد که در اتوبوس‌های ایران مثلاً نوشتن مرگ بر خمینی ولی الآن شعار مرگ بر خامنه‌ای لعنت بر خمینی شعار روز و شب مردم ایرانه و چه شعار دلنشینی. بدون شک این رژیم سرنگون خواهد شد و این مبارزه به نتیجه خواهد رسید خیلی نزدیکه و قابل لمس

درود بر شما

 

زهرا اصل‌ روستا

یاران شورشگر حامیان کانون‌های شورشی

در سایه شوم جنگ‌افروزی خامنه‌ای ضحاک در خاورمیانه و سکوت و بی‌عملی جامعه جهانی ماشین اعدام خامنه‌ای شتاب بیشتری گرفته است. یاران شورشگر، اکنون که نقش جنگ‌افروزی خامنه‌ای ضحاک و مافیای پاسدارانش برای همگان مشخص شده است و واژه سر مار ولایت جهانی گشته است برای رسیدن به صلح در خاورمیانه بایستی به‌قول برادر مسعود فرمانده کبیر ارتش آزادیبخش ملی ایران سر مار ولایت و فاشیسم دینی در تهران را کوبید. رژیم آخوندی پس از شکست خفت‌بارش در دادگاه دژخیم حمید نوری همدست مزدور نفوذی مصداقی شروع به شیطان‌سازی در خارج از کشور بر علیه مقاومت عادلانه ایران زده تا زمینه آزاد کردن دژخیم حمید نوری را فراهم کند. حمایت صد و بیست و پنج رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر و رهبران سابق به‌علاوه حمایت هفتاد و پنج برنده جایزه نوبل و سه هزار و ششصد قانون‌گذار از رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت خانم مریم رجوی و برنامه ده ماده‌ای ایشان برای یک ایران آزاد حکومت آخوندی را وحشت‌زده کرده تا مبادا کشورهای دموکراتیک حق سرنگونی رژیم آخوندی توسط مردم و مقاومت را به‌رسمیت بشناسند. به راه‌انداختن شو دادگاه صد و چهار تن از رهبران و اعضای مجاهدین در تهران حاکی از وحشت روزافزون آخوندها از پیوستن جوانان به مجاهدین است و رژیم تلاش می‌کند تا زمینه توطئه‌های تروریستی بر علیه تنها مقاومت سازمان‌یافته را فراهم کند.

ما از دولت سوئد و همه دولتهای دموکراتیک و آمریکا می‌خواهیم به شغال‌های عمامه بر سر باج ندهند و حداقل وظیفه آنهاست که برای پایان دادن به جنگ‌افروزی سر مار ولایت در خاورمیانه و پایان دادن به اعدام‌های روزانه در ایران و هم‌چنین برای پایان دادن به تهدید اتمی ملایان از مقاومت ایران به رهبری خانم مریم رجوی حمایت کنند. ما اشرف‌نشانان برای سرنگونی خامنه‌ای ضحاک زنده‌ایم و نفس می‌کشیم.

درود بر زندانیان سیاسی مقاوم و درود بر کانون‌های شورشی قهرمان که مراکز سرکوب خامنه‌ای را هدف قرار می‌دهند و امید به سرنگونی را در تاروپود جامعه ایران تزریق می‌کنند.

همراه و هم‌صدا با رزم‌آوران کانون‌های شورشی بساط خامنه‌ای ضحاک و رژیمش را جارو خواهیم کرد. خامنه‌ای ضحاک می‌کشیمت زیر خاک

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5abaa0fe-9b9e-4ed0-9e20-d6da5eac7f53"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات