728 x 90

تظاهرات بزرگ برلین در کانون توجه رسانه‌های بین‌المللی / روزنامه الریاض: تظاهرات بزرگ در برلین در حمایت از مقاومت علیه آخوندها

تظاهرات بزرگ در برلین - ۱۵تیر۹۸
تظاهرات بزرگ در برلین - ۱۵تیر۹۸

روزنامه الریاض: تظاهرات بزرگ در برلین در حمایت از مقاومت علیه آخوندها

روزنامه الریاض(عربستان) در گزارش مشروحی از تظاهرات برلین نوشت: روز شنبه ۶ ژوئیه ۲۰۱۹ تظاهرات با شکوه و عظیمی در شهر برلین با حضور بیش از ۱۵۰۰۰هزار ایرانی برگزار گردید.

ایرانیان در این تظاهرات از قیام مردم ایران و مبارزه کانونهای شورشی برای سرنگونی دیکتاتوری مذهبی آخوندی و استقرار دمکراسی و حاکمیت مردم پشتیبانی کردند و حمایت خود را از سازمان مجاهدین و شورای ملی مقاومت و رییس جمهور برگزیده آن خانم مریم رجوی و طرح ده ماده ای او برای ایران آینده ابراز داشتند.

 

خانم رجوی طی پیامی خطاب به تظاهر کنندگان در برلین گفتند: "امروز آخوندها در تله و تنگنای سرنگونی به‌دام افتاده‌اند و شما، رو به‌ میهن، رو به‌قیام‌کنندگان، رو به‌کارگران و معلمان و سایر مردم به‌جان آمده می‌گویید بتازید و بتازید که حرف شما و مردم ایران رو به جامعه جهانی و مشخصا اروپا این است: سیاست امتیاز دادن به ‌استبداد مذهبی و حفاظت از آخوندها در برابر سرنگونی  باید متوقف شود".

 

خانم رجوی افزود: "یک سال پیش، آلمان یک به‌اصطلاح دیپلمات رژیم آخوندی را که شخصاً مواد منفجره در اختیار دو تروریست گذاشته بود تا علیه گردهم‌آیی مقاومت در پاریس به ‌کار ببرند را دستگیر کرد. قبل و بعد از آن در این سه سال هم پلیس آلمان یک دوجین مزدور و تروریست وابسته به‌نیروی تروریستی قدس و وزارت اطلاعات را دستگیر کرده است. تعدادی از آن‌ها توسط قضاییه آلمان محاکمه و زندانی شده اند". وی تاکید کرد که مزدوران اطلاعات و سپاه پاسداران باید محاکمه و مجازات و اخراج شوند این لازمه مبارزه با تروریسم و تامین امنیت پناهندگان ایرانی در اروپاست.

 

خانم رجوی خطاب به تظاهرکنندگان تاکید کرد فاشیسم دینی به راستی بزرگترین تهدید صلح در جهان امروز است. از ‌غنی سازی اورانیوم یعنی تدارک بمب هسته‌یی تا توسعه برنامه موشک‌های بالستیک آن‌هم با نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت تا اعزام نیرو به‌سوریه با نقض قطعنامه ٢٢۵٤ و تشدید جنگ جنایتکارانه خود در آن کشور. براستی اگر آخوندها از اروپا آسوده خاطر نبودند، چگونه می‌توانستند این‌همه گستاخی کنند؟

هر امتیازی به این رژیم  با هر توجیهی فقط یک نتیجه دارد: افزایش چشم انداز جنگ فاجعه‌آمیز توسط آخوندها. هر یک یورو تجارت با آخوندها، یک یورو سوخت رسانی به ماشین سرکوب و جنگ‌افروزی خامنه ای است.

خانم رجوی در مورد حقوق بشر از خانم مرکل درخواست کرد در سطح اروپا، رهبری یک ابتکار ویژه علیه رژیم آخوندی بخاطر نقض حقوق بشر را به عهده بگیرد. از جمله توقف آزار و اعدام و کشتن زندانیان زیر شکنجه و تشکیل یک هیات بین المللی برای بازدید از زندانها و زندانیان سیاسی.

 

این تظاهرات در کنار دروازه مشهور براندنبورگ انجام شد و شعارآن:" همبستگی با اعتراضات مدنی در ایران برعلیه مجازات اعدام بود."

در این تظاهرات پلاکارد بزرگ "زمان ایران آزاد فرا رسیده است" بزبان انگلیسی بر افراشته بود و خیلی از تظاهر کنندگان پرچمهای ایران و بالنهای بزرگی در دست داشتند.  رنگ این بالونها"سبز –سفید- قرمز" بود که رنگهای ملی ایران است.

 

روزنامه السیاسه کویت: تظاهرات بزرگی در برلین خواستار قطع رابطه با رژیم تهران شد

روزنامه السیاسه- کویت در گزارشی از تظاهرات برلین نوشت: ایرانیان در آلمان در تظاهرات خود خواستار محاکمه و پیگرد و اخراج عوامل اطلاعات و سپاه پاسداران از اروپا و قطع روابط با رژیم ایران به‌خاطر حمایتش از تروریسم شدند.

السیاسه نوشت: هزاران نفر از تظاهرکنندگان ایرانی در برلین پایتخت آلمان- که بعد از ظهر دیروز به خیابانهای این شهر روانه شده بودند- خواستار محاکمه و پیگرد و اخراج عوامل اطلاعات و سپاه پاسداران از اروپا و قطع روابط با رژیم ایران به‌خاطر حمایتش از تروریسم شدند.

روزنامه السیاسه کویت افزود: مریم رجوی رهبر اپوزیسیون ایران در پیامی که از طریق ویدئو فرستاد، تأکید کرد: " مردم ایران از جامعه بین‌المللی و به‌خصوص اروپا می‌خواهند که سیاست دادن امتیاز به رژیم حاکم بر ایران را متوقف کند. و تأکید کرد که رژیم ایران بزرگترین تهدید صلح در جهان امروز است. از ‌غنی‌سازی اورانیوم یعنی تدارک بمب هسته‌یی تا توسعه برنامه موشکهای بالستیک آن‌هم با نقض قطعنامه ۲۲۳۱شورای امنیت تا اعزام نیرو به ‌سوریه با نقض قطعنامه ٢٢۵٤و تشدید جنگ جنایتکارانه خود در آن کشور.

این تظاهرات که با نام  "همبستگی با قیام علیه مجازات اعدام در ایران"  توسط سازمان اپوزیسیون مجاهدین خلق سازماندهی شده بود از میدان مشهور براندنبورگ در برلین آغاز شد و در آن حدود ۱۵هزار نفر از جوامع ایرانی شرکت داشتند و پرچمهای ایران و بالونهای بزرگ در دست داشتند و تظاهرکنندگان تلاش کردند که به سمت مقر صدراعظم آلمان بروند. رنگ این بالونها "سبز،سفید، قرمز" بود که رنگهای ملی ایران است.

در این تظاهرات تعدادی از سیاستمداران مانند پاتریک کندی نماینده سابق کنگره و اینگرید بتانکور کاندیدای پیشین ریاست‌جمهوری کلمبیا، توماس نورد نماینده مجلس فدرال آلمان، ادوارد لینتنر معاون سابق وزیر کشور‌ آلمان، اشتفان فون داسل شهردار منطقه مرکزی برلین، سناتور جری هورگان از ایرلند، میهال کامینسکی نماینده مجلس لهستان و لئو داتسن برگ رئیس کمیته ایران آزاد در آلمان و نماینده سابق پارلمان فدرال، سخنرانی کردند.

 

خبرگزاری تصویری آسوشیتدپرس:

برلین، ۱۵تیر ۱۳۹۸- سخنرانی توسط مریم رجوی، رئیس جمهور شورای ملی مقاومت ایران بر روی یک واید‌ اسکرین در گردهمائی برای قیام و مقاومت مردم ایران در دروازه براندنبورگ پخش می‌شود. شورای ملی مقاومت ایران برای این گردهمائی فراخوان داده است.

خبرگزاری تصویری آسوشیتدپرس

 

 

 

 

العربیه: تظاهرات ایرانیان در برلین: روابط با تهران را قطع کنید

 

العربیه در گزارشی از تظاهرات برلین گفت:‌ تظاهر کنندگان ایرانی در برلین بعد از عبور از خیابانهای این شهر خواستار محاکمه و پیگیرد و اخراج افراد اطلاعات و سپاه پاسداران از  اروپا و همچنین قطع روابط با رژیم ایران بخاطر حمایتش از تروریسم شدند.

در این تظاهرات حدود ۱۵هزار تن از ایرانیان مقیم خارج کشور شرکت کرده و بر حمایتشان از اعتراضات مردمی علیه رژیم پای فشردند.

 مریم رجوی در یک پیام ویدئویی به تظاهرکنندگان گفت:‌ مزدوران اطلاعات و سپاه پاسداران باید محاکمه و مجازات و اخراج شوند این لازمه مبارزه با تروریسم و تأمین امنیت پناهندگان ایرانی در اروپاست.

تعدادی از شخصیتهای سیاسی مانند پاتریک کندی، اینگرید بتانکور کاندیدای پیشین ریاست‌جمهوری کلمبیا، توماس نورد نماینده مجلس فدرال آلمان، ادوارد لینتنر معاون سابق وزیر کشور‌ آلمان، اشتفان فون داسل شهردار منطقه مرکزی برلین، سناتور جری هورگان از ایرلند، میهال کامینسکی نماینده مجلس لهستان ولئو داتسن برگ رئیس کمیته ایران آزاد در آلمان و نماینده سابق پارلمان فدرال، سخنرانی کردند.

العربیه - تظاهرات بزرگ برلین

العربیه - تظاهرات بزرگ برلین

خبرگزاری ای پی آ(EPA): حامیان شورای ملی مقاومت ایران در برلین تظاهرات کردند

خبرگزاری عکس ای پی آ(EPA) با مخابره ۴۰عکس از تظاهرات بزرگ برلین نوشت: حامیان شورای ملی مقاومت ایران برای اعتراض علیه رژیم ایران گردهم آمدند و خواهان تغییر رژیم و دمکراتیزه کردن جامعه شدند.

در این تظاهرات پاتریک کندی نماینده سابق کنگره آمریکا و اینگرید بتانکور سیاستمدار کلمبیایی در این گردهمایی سخنرانی کردند.

تظاهرات بزرگ برلین ۱۵تیر۹۸

تظاهرات بزرگ برلین ۱۵تیر۹۸

تظاهرات بزرگ برلین ۱۵تیر۹۸

تظاهرات بزرگ برلین ۱۵تیر۹۸

تظاهرات بزرگ برلین ۱۵تیر۹۸

تظاهرات بزرگ برلین ۱۵تیر۹۸

تظاهرات بزرگ برلین ۱۵تیر۹۸

تظاهرات بزرگ برلین ۱۵تیر۹۸

تظاهرات بزرگ برلین ۱۵تیر۹۸

تظاهرات بزرگ برلین ۱۵تیر۹۸

تظاهرات بزرگ برلین ۱۵تیر۹۸

تظاهرات بزرگ برلین ۱۵تیر۹۸

تظاهرات بزرگ برلین ۱۵تیر۹۸

تظاهرات بزرگ برلین ۱۵تیر۹۸

 

 

سایت خبری کانال یک آلمان: علیه حکم اعدام در ایران: تظاهرات در برلین

سایت آ.ار.د (کانال یک آلمان)از تظاهرات برلین گزارش داد: ایرانیان در دفاع از حقوق‌بشر و علیه حکم اعدام در ایران تظاهرات کردند. سازماندهندگان از حدود ۱۵۰۰۰شرکت‌کننده صحبت می‌کردند. جامعه ایرانیان تبعیدی به شرکت در این تظاهرات فراخوان داده بود. تظاهر کنندگان خواستار تغییر رژیم در تهران شدند. رژیم ایران به مدت سالیان به‌دلیل اعدامهای متعدد در صحنه بین‌المللی محکوم می‌شود.

سایت خبری کانال یک آلمان - تظاهرات بزرگ برلین ۱۵تیر۹۸

سایت خبری کانال یک آلمان - تظاهرات بزرگ برلین ۱۵تیر۹۸

 

سایت دی ولت(آلمان ایرانیان در برلین به رژیم ایران اعتراض می‌کنند

سایت دی ولت(آلمان نوشت: روز شنبه در برلین ایرانیان در دفاع از حقوق‌بشر در ایران تظاهرات کردند. آنها با شعار: "همبستگی با اعتراضات مردمی در ایران – علیه حکم اعدام"در دروازه براندنبورگ تجمعی برگزار کردند.

روی یک بنر بزرگ نوشته شده بود: "زمان برای یک ایران آزاد". افراد زیادی پرچمهای ایران و بالنهای بزرگ با رنگهای ملی سبز، سفید و قرمز حمل می‌کردند. سازماندهندگان از ۱۵۰۰۰شرکت‌کننده صحبت کردند. تظاهر کنندگان به سمت دفتر صدراعظم راهپیمایی کنند.

سایت دی ولت - تظاهرات بزرگ برلین ۱۵تیر۹۸

سایت دی ولت - تظاهرات بزرگ برلین ۱۵تیر۹۸

 

ایلاف لندن: فراخوان به توقف صدور تروریسم و جنگهای فرقه‌یی

در حالیکه رجوی به کشورهای اروپایی نسبت به خطرناک بودن هر گونه دادن امتیاز به رژیم تهران و تجارت با آن به‌دلیل سوخت رسانی به سیاست‌های سرکوبگرانه‌اش در داخل و سیاست‌های تروریستی‌اش در خارج هشدار می‌داد، شخصیتهای سیاسی بین‌المللی، جامعه جهانی را به کار برای متوقف کردن صدور تروریسم و جنگ فرقه‌یی به کشورهای خاورمیانه فراخواندند.
این موضوع عصر دیروز طی یک تظاهرات گسترده در برلین پایتخت آلمان مطرح شد که در آن 15هزار تن از ایرانیان مقیم خارج کشور شرکت کرده بودند. آنها بر حمایت خود از قیام مردم ایران و فعالیت‌های کانونهای شورشی برای سرنگونی این رژیم تروریستی که به نام دین بر ایران حکومت می‌کند و دستیابی به دموکراسی و حاکمیت مردم تأکید کردند.
مریم رجوی رئیس‌جمهور شورای ملی مقاومت ایران طی سخنان خود به تظاهرکنندگان گفت: آخوندها در تله و تنگنای سرنگونی به‌دام افتاده‌اند.
وی بر ضرورت توقف سیاست دادن امتیاز توسط اروپائیان به رژیم مذهبی حاکم بر ایران تأکید کرد.

ایلاف لندن - تظاهرات بزرگ برلین ۱۵تیر۹۸

ایلاف لندن - تظاهرات بزرگ برلین ۱۵تیر۹۸

تلویزیون اورینت: تظاهرات گسترده اپوزیسیون ایران در برلین در حمایت از مقاومت علیه رژیم ایران

تلویزیون اورینت وابسته به اپوزیسیون ایران تظاهرات گسترده‌یی برگزار کردند. تظاهر کننده بر حمایت خود از قیام مردم ایران و فعالیت‌های کانون‌های شورشی تأکید کردند. مریم رجوی طی پیامی به این تظاهرات گفت: رژیم ایران بزرگترین تهدید صلح جهانیست. از ‌غنی‌سازی اورانیوم یعنی تدارک بمب هسته‌یی تا توسعه برنامه موشکهای بالستیک تا اعزام نیرو به‌ سوریه و تشدید جنگ جنایتکارانه خود در آن کشور.

تلویزیون اورینت - تظاهرات بزرگ برلین ۱۵تیر۹۸

تلویزیون اورینت - تظاهرات بزرگ برلین ۱۵تیر۹۸

 

روزنامه البیان- امارات: فراخوان اپوزیسیون ایران برای افشای جنایتهای رژیم

روزنامه البیان- امارات درباره تظاهرات بزرگ مقاومت ایران در برلین نوشت: اپوزیسیون ایران در نزدیکی دروازه تاریخی براندنبورگ تظاهراتی برگزار کردند.این تظاهرات در اعتراض به سرکوب رژیم (آخوندی) انجام گردید.

تظاهر کنندگان از اتحادیه اروپا خواستند که به سیاست مماشات با رژیم ایران پایان داده و از جامعه بین‌المللی خواستار جلوگیری از دستیابی رژیم ایران به سلاح های هسته‌یی شدند.

معصومه بلورچی گفت: " پیام ما به کسانی که تلاش می‌کنند رژیم را در قدرت نگه دارند این است که شما در بخش از دست رفته تاریخ هستید چرا که این رژیم محکوم به نابودی است".

تظاهر کنندگان برلین خواستار برقراری دموکراسی و حقوق‌بشر و پایان یافتن حکم اعدام و پایان جنگ‌افروزی شدند.

 

الکون نیوز(اردن) تظاهرات بزرگ جوامع ایرانیان در برلین

الکون نیوز(اردن) تپشا روز شنبه ۱۵تظاهرات با شکوه و عظیمی در شهر برلین با حضور بیش از ۱۵۰۰۰هزار ایرانی برگزار گردید. خانم رجوی طی پیامی خطاب به تظاهر کنندگان در برلین گفتند: امروز آخوندها در تله و تنگنای سرنگونی به‌دام افتاده‌اند و شما، رو به‌ میهن، رو به‌ قیام‌کنندگان، رو به‌ کارگران و معلمان و سایر مردم به‌جان آمده می‌گویید بتازید و بتازید که حرف شما و مردم ایران رو به جامعه جهانی و مشخصاً اروپا این است: سیاست امتیاز دادن به ‌استبداد مذهبی و حفاظت از آخوندها در برابر سرنگونی باید متوقف شود.

 

عرب پرس- یمن - تظاهر کنندگان در برلین خواستار سرنگونی رژیم آخوندی در ایران شدند

روز شنبه ۱۵تیر ۱۳۹۸(۶ژوئیه ۲۰۱۹)، تظاهرات با شکوه و عظیمی در شهر برلین با حضور بیش از ۱۵۰۰۰هزار ایرانی برگزار گردید.

ایرانیان در این تظاهرات از قیام مردم ایران و مبارزه کانون‌های شورشی برای سرنگونی دیکتاتوری مذهبی آخوندی و استقرار دموکراسی و حاکمیت مردم پشتیبانی کردند و حمایت خود را از سازمان مجاهدین و شورای ملی مقاومت و رئیس جمهور برگزیده آن خانم مریم رجوی و طرح ده ماده‌ای او برای ایران آینده ابراز داشتند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d03eb032-7173-4b76-a5b5-bf3f2035cca5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات