728 x 90

تظاهرات در برلین، بزرگداشت شهیدان قیام، حمایت از شهرهای شورشی

به دعوت نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در برلین، مراسمی برای بزرگداشت ۳۰۰شهید سرفراز قیام و به‌منظور حمایت از شهرهای شورشی، در میدان براندنبورگ برلین برگزار گردید.

در این مراسم اتوبرنهارد رئیس کمیته آلمانی برای ایران آزاد و عضو هیأت‌رئیسه بنیاد کنراد آدنائر و هم‌چنین دتلف واگنر معاون شهردار شارلوتنبرگ بزرگترین منطقه شهری برلین شرکت و سخنرانی کردند.

اتو برنهارد ضمن حمایت قاطع از قیام مردم ایران برای کسب آزادی، جنایات شنیع حکومت آخوندی و به رگبار بستن مردم بی‌دفاع در کوچه و خیابان را محکوم کرد و خواستار آزادی بیان و استفاده عموم مردم از اینترنت شد.

معاون شهردار منطقه‌ای برلین آقای دتلف نیز تلاش مردم ایران برای کسب آزادی را ستایش کرد و بر حمایت همه‌جانبه خود از قیام مردم ایران و هم‌چنین اهداف سازمان مجاهدین و شورای ملی مقاومت تأکید کرد.

شماری از نمایندگان جوامع ایرانیان از شهرهای مختلف آلمان ضمن سخنرانیهای خود یاد شهدای گرانقدر قیام را گرامی داشتند. نمایندگان جوامع تأکید کردند که تا سرنگونی دیکتاتوری فاشیستی ـ مذهبی و دستیابی به آزادی، صدای مردم ایران در اقصی نقاط دنیا خواهند بود.

حاضران به راهپیمایی در خیابانهای مرکز شهر برلین پرداختند تا صدای خاموش نشدنی قیام آفرینان ایران برای چند میلیون شهروند آلمانی باشند.

هموطنان آزاده در مقابل مجلس فدرال آلمان نیز تظاهرات کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/af181957-9e44-44fe-853d-8b737860ea2b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات