728 x 90

تصمیمهای مهم آخوند رئیسی و نتایج آن

استمرار تورم و گرانی در بازار
استمرار تورم و گرانی در بازار

امروز (۱۹دی) آخوند رئیسی جلاد ضمن حضور در مجلس ارتجاع با امیددرمانی‌های مکرر به اتخاذ تصمیمهای مهم اشاره کرد. وی در این زمینه گفت: «من به‌رغم شرایط و وضعیتی که دشمن به‌دنبال آن بود تحریم‌ها، تهدیدها، مشکلاتی پیش روی ما بگذارد، ملت ما را متوقف کند، پیشرفت را در کشور متوقف کند، شرایط و وضعیت را بهتر از هر زمان می‌بینم! و آینده را بسیار روشن و امیدوارکننده می‌بینم من شرایط را بسیار مناسب می‌بینم برای تصمیم‌گیریهای مهم که ما شما می‌دانید که نیازمند به تصمیم‌گیریهای و یک تصمیمات مهم داریم این تصمیمات هم با همکاری دولت و مجلس امکانپذیر است تصمیمات مهم نیازمند همکاری دولت و مجلس است.

... ما ناگزیریم برای رفع مشکلات کشور تصمیمات مهم بگیریم و این تصمیمات مهم در گرو همکاری دولت و مجلس می‌باشد و این تصمیمات مهم حتماً می‌تواند ما را از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب نزدیک و نزدیکتر کند. ». .

این سخنان آخوند رئیسی در شرایطی است که روز ۱۶ دیماه سایت حکومتی بهار نیوز نوشت: «افزایش تورم، قدرت خرید میوه را هم از مردم گرفته است. گرانی، مشتریان میوه‌های دور ریز را زیاد کرده است».

اسدالله کارگر رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی هم از یک رکود سنگین بر بازار میوه خبر داد.

این مهره حکومتی با اشاره به افزایش قیمت میوه و سبزیجات، مشکل را در کاهش قدرت خرید مردم دانست.

در یک خبر دیگر حسین مشرف رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار استان یزد نیز با اشاره به رکود در بازار میوه گفت: «خرید میوه مردم یزد در ماه‌های اخیر ۴۰درصد کاهش یافته است».

حسین مشرف افزایش تورم و نرخ کالاهای اساسی در بازار را از مواردی دانست که سبب شده است مردم توان خرید میوه نداشته باشند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/18dd27e8-8263-4649-acfc-cd22a7be1010"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات