728 x 90

تشویق و تمجید نماینده خامنه‌ای در ساری به پخش اعترافات اجباری از تلویزیون حکومتی

آخوند لائینی نماینده خامنه‌ای در ساری
آخوند لائینی نماینده خامنه‌ای در ساری

آخوند دژخیم محمدباقر محمدی‌ لائینی نماینده خامنه‌ای در ساری روز جمعه ۱۰دیماه در سخنان خود درباره قیام ۸۸ و سرکوب و دستگیری جوانان و مردم توسط نیروهای سرکوبگر حکومتی به تشویق و تمجید قضاییه جلادان برای گرفتن اعترافات اجباری از زندانیان و پخش در تلویزیون حکومتی پرداخت و گفت:

«یک جهاد تبیینی بعد از فتنه ۸۸ انجام گرفته بود و شروع شده بود و آن جهاد تبیین این بود که همین عوامل فتنه را می‌آوردند در تلویزیون اعترافات خود اینها این خیلی روشنگری خوبی بود. جهاد تبیین لازم نیست که خود بنده مثلا تبیین بکنم من اگر آن عنصر فاسد آن عنصر مجرم را بیاورم زمینه‌ای برای این‌که بگوید ماجرا را بگوید، اعترافات را بگوید، واقعیتها را بگوید! این هم جهاد تبیین است یک چند موردی ۵-۶ تا از آن عناصر فاسد فتنه‌گر فتنه‌جو و عوامل فتنه را آوردند و چه مصاحبه‌های خوبی و چه روشنگریهای خوبی داشت انجام می گرفت. اما متأسفانه نمی‌دانم چه دستهایی بوده که این جریان را قطع کردند و ادامه ندادند و واقعاً ما الآن هم هر روز هم که باشد خواستار این هستیم و اینکار کار بسیار خوبی است باید اعترافات این عوامل را بیاورند بگویند از رسانه، بگذار مردم بدانند که پشت این شعارها و پشت این قضیه‌ها کی بوده و چی بوده...».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/700cd6b3-84db-4c82-88e6-fdeb093066e2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات