728 x 90

تشنج و درگیری فیزیکی در مجلس ارتجاع بر سر تصاحب کرسی‌های ریاست

مجلس ارتجاع - دوم خرداد ۱۴۰۲
مجلس ارتجاع - دوم خرداد ۱۴۰۲

در جریان جنگ گرگها در جلسه متشنج مجلس ارتجاع بر سر تصاحب کرسی‌های ریاست، پاسدار قالیباف با ۲۱۰ رأی به‌عنوان رئیس مجلس ابقا شد و مصری به‌عنوان نایب‌رئیس اول انتخاب شد.

مجلس ارتجاع ۲خرداد ۱۴۰۱۲:

(صدای صحبت نمایندگان در صحن در حین رأی‌گیری)

یک نماینده: آقای قالیباف رأی آوردی اولین رأی / خداوکیلی تحفه هستی تحفه!

قالیباف:... نتیجه آراء انتخاب رئیس را اعلام بکنم محمد باقر قالیباف با ۲۱۰ رأی و جناب آقای نادران ۴۷ رأی و جناب آقای عباسی ۷ رأی

تلویزیون شبکه خبر رژیم - ۲خرداد:

در جریان تعیین نایب‌رئیس دوم مجلس ارتجاع رأی مساوی بین آخوند ذوالنور و نیکزاد باعث تشنج شدید شد و تا مرز درگیری فیزیکی پیش رفت.

خبرگزاری حکومتی انتخاب روز دوم خرداد گزارش داد: آرای مجتبی ذوالنور و علی نیکزاد برای نایب‌رئیسی دوم برابر شد. پس از مخالفت قالیباف با انتخاب نفر دوم از طریق قرعه‌کشی مقرر شد که آرا بازشماری شود همین مسأله موجب تنش میان دوتن از نمایندگان مجلس و همهمه در صحن شد. اختلاف بر سر شمارش آرا در حدی بود که حتی منجر به درگیری بین مرتضی محمودوند نماینده خرم‌آباد و مهدی عیسی‌زاده نماینده میاندوآب شد. محمودوند با حرکت به سمت عیسی‌زاده ظاهراً قصد برخورد فیزیکی با وی را داشت که سایر نمایندگان مانع از نزدیک شدن آنها شدند. در نهایت کار به قرعه کشی رسید و ذوالنور به‌عنوان نایب‌رئیس دوم انتخاب شد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/87118a07-d8bc-4256-9ffe-14dd9fe2b513"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات