728 x 90

ترفند مسخره خامنه‌ای از طریق سردفترش در واکنش به نفرت فزاینده عمومی در جامعه انفجاری از فقر و گرانی

آخوند محمدی گلپایگانی
آخوند محمدی گلپایگانی

ترفند مسخره خلیفه درمانده ارتجاع از طریق سردفترش

آخوند محمدی گلپایگانی در واکنش به نفرت فزاینده عمومی

در جامعه انفجاری و به ستوه آمده از فقر و فساد و گرانی

 

سردفتر بیت‌العنکبوت ولایت و پیشکار غارت و جنایت

آخوند محمدی گلپایگانی درباره خامنه‌ای:

دنیاگریزی از مهم‌ترین خصوصیات ایشان است

تنها دارایی ایشان یک خانه در پایین شهر است

ایشان با صرفه‌جویی حداقل مخارج خانواده را تأمین می‌کنند

فرزندان ایشان هم همگی مستاجرند و اجاره می‌پردازند

 

فصل بهار که می‌شود گنجشک‌ها بچه می گذارند

و گاهی این بچه‌ها از لانه پایین می‌افتند

یک وقت ایشان با دیدن این صحنه بلافاصله گفتند

بروید ببینید جوجه گنجشک چیزیش نشده و بگذاریدش سر جایش

 

در شرایطی که جامعه انفجاری و به ستوه آمده از فقر و فساد گرانی و تورم و گرانی طاقت‌فرسا در آغاز سال نو، کارشناسان اقتصادی رژیم و دلواپسان نظام را از خطر قیام و شورش ارتش گرسنگان هراسان کرده، خبرگزاری سپاه پاسداران روز ۱۴فروردین ۱۴۰۲ به درج اظهاراتی از آخوند محمدی گلپایگانی سردفتر خامنه‌ای در تعریف و تمجید ازخامنه‌ای مبادرت کرد که مضمون آن سرپوش گذاشتن بر ثروت‌اندوزی و غارتگری خلیفه ارتجاع است. در این اظهارات مسخره و نفرت‌انگیز، آخوند محمدی گلپایگانی ابتدا می‌گوید:

یک مقدمه‌ای دارم که باید به آن توجه شود و آن اصل مسأله رهبری حضرت آقاست. واقعاً این انتخاب مجلس خبرگان از الطاف الهی بود. می‌دانید خود ایشان مخالف بودند و رأی مخالف هم به خودشان دادند و گفتند من مخالفم و از جا بلند شدند، ولی آقایان اصرار کردند و الآن بیش از سه دهه است که ایشان عهده‌دار این مسئولیت هستند.

آخوند گلپایگانی بعد از این مقدمه‌چینیها با دجالبازی مسخره‌یی می‌افزاید:

چیزی که من دیده‌ام، ایشان دنیا را پس می‌زنند! گاهی هدایای بسیار ذی قیمتی هم برایشان می‌آورند که یا قبول نمی‌کنند و یا اصلاً نگه نمی‌دارند و سریعاً به جایی واگذار می‌کنند. اگر این را بخواهم بگویم، شاید درست نباشد. فرزندان ایشان هم همگی مستاجرند و اجاره می‌پردازند.

دنیاگریزی از مهم‌ترین خصوصیات ایشان است. دنیا با همه جاذبه‌هایش که می‌بینیم بعضی‌ها دارند برایش چه می‌کنند، در اختیار آقاست، اما ایشان مطلقاً و ابداً و به هیچوجه به دنیا دلبستگی ندارند.

آخوند محمدی گلپایگانی سپس درباره خامنه‌ای، یعنی کسی که در قیام آبان ۹۸ شخصاً دستور شلیک و کشتار بیش از ۱۵۰۰تن در خیابانهای تهران و دیگر شهرهای ایران را صادر کرد، می‌گوید:

ویژگی بارز دیگر ایشان این است که بسیار مهربان و رئوف هستند. وقتی یادم می‌آید بغض گلویم را می‌گیرد؛ حتی تحمل دیدن گریه یک بچه را هم ندارند. وقتی می‌بینند بچه شیرخواری در آغوش مادرش گریه می‌کند، ناراحت می‌شوند. این قد آدم رحیم؟! این قدر مهربان؟!

این مهربانی و لطافت حتی شامل سایر موجودات هم می‌شود. فصل بهار که می‌شود گنجشک ها بچه می‌گذارند و گاهی این بچه‌ها از لانه پایین می‌افتند. یک وقت ایشان با دیدن این صحنه بلافاصله گفتند بروید ببینید جوجه گنجشک چیزیش نشده و بگذاریدش سر جایش.

 

در حالیکه خامنه‌ای که بنیادها و نهادهای چپاولگری مانند ستاد اجرایی فرمان خمینی ملعون و بنیاد مستضعفان با صدها میلیارد دلار را بدون دادن مالیات و هر گونه حسابرسی تحت کنترل خودش دارد، آخوند محمدی گلپایگانی دوباره به صحرای دجالبازی راجع به بی‌پولی خامنه‌ای گریز زده و می‌گوید:

تنها دارایی ایشان یک خانه در پایین شهر است که پس از این‌که از مشهد به تهران آمدند، آن را تهیه کردند. این خانه هنوز هست. منزل پدری‌شان در مشهد را هم حسینیه کرده‌اند.

از محل هدایا و نذوراتی که مقلدین و علاقه‌مندان به شخص ایشان تقدیم می‌کنند. ایشان با صرفه جویی، حداقل مخارج خانواده را تأمین می‌کنند و مازاد آن را در کمترین زمان ممکن بین نیازمندان، به‌خصوص مردم مناطق محروم انفاق می‌کنند.

بیشترین سفارش ایشان به مسئولان در بخشهای مختلف نظام و نهادهای ذیربط در زمینه رسیدگی به مردم و رفع گرفتاریها و معیشت و اشتغال مردم است. در کمتر جلسه‌ای هست که ایشان راجع به گرانیها حرفی نزنند و سفارش وضعیت مردم را نکنند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/53d454f9-ef37-488f-97f4-fc08e22686ff"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات