728 x 90

تد باد نماینده کنگره آمریکا: بار دیگر مردم ایران در برابر رژیم وحشی تهران ایستاده‌اند

تد باد نماینده کنگره آمریکا
تد باد نماینده کنگره آمریکا

تد باد نماینده کنگره آمریکا از کارولینای جنوبی در توئیتی به تاریخ پنجشنبه ۳۱تیر ضمن حمایت از قیام مردم ایران خواستار حمایت آمریکا از قیام مردم ایران شد. وی در توئیت خود نوشت: «بار دیگر مردم ایران در برابر رژیم وحشی تهران ایستاده‌اند. آمریکا باید پشت کسانی را داشته باشد که برای آزادی فریاد می‌زنند».

پیش‌تر تعدادی دیگر از نمایندگان کنگره و سنا آمریکا نیز ضمن حمایت از قیام مردم ایران خواهان حمایت آمریکا از این قیام شدند.
جو ویلسون نماینده کنگره آمریکا در توئیت خود نوشت: «وحشیگری رژیم ایران علیه مردم خود که به‌طور مسالمت‌آمیز خواستار حقوق اساسی انسانی می‌باشند وحشتناک است و از صمیم قلب به خانواده‌های کسانی که به‌خاطر درخواست آب کشته شدند تسلیت می‌گویم».

ایوت هرل، نماینده کنگره آمریکا نیز روز چهارشنبه ۳۰تیر با اشاره به تأیید توئیت سناتور مارکو روبیو در حمایت از خیزش مردم خوزستان در توئیتر خود نوشت: مردم ایران مدت طولانی توسط حکام بیرحم رژیم ایران رنج کشیده‌اند. رژیمی که با این وحشیگری شهروندان خودش را سرکوب می‌کند، نمی‌تواند باقی بماند. آزادی پیروز خواهد شد.

کلودیا تنی، عضو کمیته خارجی مجلس نمایندگان نیز روز چهارشنبه ۳۰تیر گفت، مردم ایران از سران مذهبی حاکم خسته شده‌اند. این اعتراضات یک مشکل فوری برای رئیس‌جمهور تازه منصوب‌شده رژیم می‌باشد، که یک تندرو و نزدیک به خامنه‌ای است. مردم ایران خواهان آزادی و خواهان حقوق پایه‌یی خود هستند. رژیم آخوندی در تهران بیانگر تاریخ، پویایی یا آینده مردم بزرگ ایران نیست.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/41706119-76ca-44fc-b995-8f663b0e7fbc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات