728 x 90

تدابیر شدید علیه ویروس کرونا در کشورهای جهان

تدابیر شدید برای مقابله  با کرونا در جهان
تدابیر شدید برای مقابله با کرونا در جهان

تریبیون اکسپرس پاکستان روز ۲فروردین۹۹نوشت: نخست‌وزیر پاکستان اعلام کرد:‌ گسترش کرونا در پاکستان به‌دلیل ناتوانی رژیم ایران در کنترل شیوع ویروس است. او گفت من از این ترس دارم که ویروس کرونا به ناگهان در پاکستان گسترش یابد و سیستم بهداشتی ما به‌دلیل نداشتن تجهیزات کافی قادر به برخورد مناسب با آن نباشد.

 

خبرگزاری فرانسه ۲فروردین۹۹گزارش کرد: بیش از ۱۳۰۰مبتلا به کرونا در کشورهای عرب خلیج‌فارس وجود دارند که اکثرآنها از سفر به ایران برگشته‌اند. تعداد مبتلایان امارات به ۱۴۰نفر رسیده و دو نفر جان‌ باخته‌اند.

 

سایت سی.ان.ان روز ۳فروردین گزارش داد: اداره فدرال آمریکا اجازه استفاده از آزمایش سریع جدید برای تشخیص کرونا را صادر کرد.

شیوه جدید که توسط بیمارستانها و اتاقهای اورژانس مورد استفاده قرار خواهد گرفت، توسط یک کمپانی مستقر در ایالت کالیفرنیا ابداع شده و جواب آزمایش را در حدود ۴۵دقیقه مشخص می‌کند، این سریع‌ترین شیوه آزمایش کرونا در جهان است. در کیتهای آزمایشی کنونی، نمونه آزمایش به آزمایشگاه مرکزی ارسال می‌شود و پاسخ چند روز طول می‌کشد.

 

خبرگزاری فرانسه ۳فروردین۹۹نوشت: استرالیا بودجه ۳۸میلیارد دلاری را برای کاهش آسیب‌های اقتصادی ناشی از شیوع کرونا اختصاص داد.

بدینوسیله دولت استرالیا تاکنون نزدیک به ۱۱۰میلیارد دلار بودجه به این امر اختصاص داده است.

 

دولت آلمان طرحی را برای کمک مالی به مستأجران و خانواده‌های دارای فرزند که از بیماری کرونا آسیب دیده‌اند تهیه کرده است. در آلمان اخراج مستأجران را به‌دلیل نپرداختن اجاره به‌خاطر مشکلات مالی ممنوع شده است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4d75f960-7144-4975-a294-e40e16bf1f3e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات