728 x 90

تحریم‌های جدید وزارت‌خارجه کانادا علیه ۷مقام رژیم ایران

پرچم کانادا
پرچم کانادا

وزارت‌خارجه کانادا امروز سه‌شنبه ۱۷مرداد طی بیانیه‌یی رژیم ایران را به‌دلیل فعالیت‌هایی که به‌شدت صلح و امنیت بین‌المللی را تهدید می‌کند، تحریم کرد.
 در بیانیه وزارت خارجه کانادا آمده است: کانادا رژیم ایران را به‌دلیل فعالیت‌هایی که به‌شدت صلح و امنیت بین‌المللی را مورد تهدید قرار داده، تحریم می‌کند.
ملانی جولی، وزیر امور خارجه امروز اعلام کرد که کانادا در حال اعمال تحریم‌های جدید تحت مقررات اقدامات ویژه اقتصادی (ایران) است. این سیزدهمین بسته تحریمی است که کانادا علیه رژیم ایران از اکتبر ۲۰۲۲ اعمال می‌کند. این بسته بر اساس تلاشهای کانادا برای همسویی با نامهای اعلام شده توسط اتحادیه اروپا، انگلستان و ایالات متحده است.
تحریم‌های امروز ۷نفر را نامگذاری می‌کند که در فعالیت‌هایی که صلح و امنیت بین‌المللی را به‌شدت تهدید می‌کنند یا نقض فاحش و سیستماتیک حقوق‌بشر در ایران هستند، فهرست می‌شود. اینها شامل یک فرمانده سابق نیروی دریایی و مرکز راهبردی سپاه پاسداران و دیگر مقامات ارشد ایران است که در نهادهایی که مواد لازم را برای فرماندهی سرکوبگر نیروی انتظامی ایران تأمین می‌کنند.
این تحریم‌ها هم‌چنین افرادی را هدف قرار می‌دهد که در شرکت‌های دولتی که پهپادهای جنگی مرگبار تولید می‌کنند که توسط نیروهای مسلح رژیم ایران برای بی‌ثبات کردن منطقه استفاده می‌شود یا برای استفاده در جنگ غیرقانونی این کشور علیه اوکراین به روسیه صادر می‌شوند، در پست‌های ارشد هستند.
- علی‌اکبر احمدیان، دبیر شورای عالی امنیت ملی رژیم ایران
- عبدالکریم بنی طرفی، سردار سرتیپ ارتش و رئیس سازمان صنعت هوانوردی رژیم ایران
- فاطمه حق شناس، مدیر عامل و عضو هیأت مدیره شرکت ایمن صنعت زمان فرا
- معصومه تیموری، رئیس هیأت مدیره ایمن صنعت زمان فرا
- رضا خاکی به‌عنوان عضو اصلی هیأت مدیره شرکت صنایع هوایی قدس
- مجیدرضا نیازی انگلیسی به‌عنوان عضو اصلی هیأت مدیره شرکت صنایع هوایی قدس
- ولی ارلانی‌زاده عضو هیأت مدیره شرکت صنایع هوایی قدس

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6f7757cd-af9a-4a2b-9d32-e74584c79b52"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات