728 x 90

تحریم‌های جدید استرالیا علیه شش مقام سپاه پاسداران و بسیج در نقض حقوق زنان ایرانی

تحریم‌های جدید استرالیا علیه ایران
تحریم‌های جدید استرالیا علیه ایران

بنا به گزارش وزارت‌خارجه استرالیا جمعه ۱۸ آذر در حمایت از قیام سراسری مردم ایران و نقض حقوق‌بشر دولت استرالیا تحریم‌های هدفمندی را در پاسخ به نقض حقوق‌بشر ایران اعمال می‌کند.

از جمله پلیس اخلاق ایران، نیروی مقاومت بسیج و شش نفر ایرانی که در سرکوب خشونت‌آمیز تظاهرات در پی کشته شدن مهسا جینا امینی و ادامه ظلم بر مردم ایران دست داشتند.

این تحریم‌ها موقعیت‌های شدید حقوق‌بشری را هدف قرار می‌دهند که در آن عاملان بدون مجازات به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

این فهرستها تعهد دولت استرالیا را به انجام اقدامات روشن برای دفاع از ارزش‌هایمان و به‌حساب آوردن عاملان نقض و نقض جدی حقوق‌بشر نشان می‌دهد.

علاوه بر تحریم‌های حقوق بشری، استرالیا به شرکای خود ملحق می‌شود تا تحریم‌های مالی هدفمند بیشتری را علیه سه فرد ایرانی و یک تجارت مرتبط با عرضه هواپیماهای بدون سرنشین به روسیه برای استفاده علیه اوکراین اعلام کند.

روسیه از پهپادهای ساخت ایران برای هدف قرار دادن غیرنظامیان و زیرساخت‌های حیاتی استفاده می‌کند و قصد دارد از انرژی، گرمایش و آب مردم اوکراین در مواجهه با دمای یخبندان زمستانی خودداری کند.

عرضه هواپیماهای بدون سرنشین به روسیه گواه نقش ایران در بی‌ثبات کردن امنیت جهانی است. این فهرست نشان می‌دهد که کسانی که از روسیه حمایت مادی می‌کنند با عواقب مواجه خواهند شد.

دولت استرالیا از کشورها می‌خواهد که برای پایان دادن به جنگ غیرقانونی و غیراخلاقی روسیه، نفوذ خود را بر روسیه اعمال کنند.

استرالیا در کنار مردم اوکراین و در کنار مردم ایران است.

ما از هر راهبردی که در اختیار داریم برای حمایت از حقوق‌بشر - از گفتگو و دیپلماسی گرفته تا تحریم‌ها - مطابق با ارزش‌ها و منافع خود استفاده می‌کنیم.
 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/411bf6b7-0a2b-4c02-8b7a-c73f584e886d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات