728 x 90

تحریم و لیست‌گذاری المحمداوی – ابوفدک، به‌عنوان تروریست ویژه جهانی توسط آمریکا

سردژخیم  قاسم سلیمانی و المحمداوی - ابوفدک
سردژخیم قاسم سلیمانی و المحمداوی - ابوفدک

بیانیه وزارت‌خارجه آمریکا

در مورد تحریم و لیست‌گذاری المحمداوی – ابوفدک

عامل نیروی تروریستی قدس و از نزدیکان دژخیم قاسم سلیمانی

سایت وزارت‌خارجه آمریکا ۲۵دی۱۳۹۹ در رابطه با تحریم و لیست‌گذاری المحمداوی – ابوفدک عامل نیروی تروریستی قدس و از نزدیکان دژخیم قاسم سلیمانی نوشت : ایالات متحده عبد العزیز المحمداوی –ابو فدک – را به‌عنوان یک تروریست ویژه جهانی لیست‌گذاری کرده است محمداوی، دبیرکل سابق کتائب حزب‌الله است که در فهرستهای سازمان تروریستی خارجی (آمریکا لیست‌گذاری شده است. این سازمان تروریستی که مورد حمایت رژیم ایران است در سال۲۰۰۶ به‌دنبال پیشبرد برنامه‌های شرورانه رژیم ایران در منطقه است و مسئولیت حملات تروریستی متعدد در عراق را پذیرفته است، از جمله حملات با بمبهای کنار جاده‌یی، حملات با با نارنجک انداز و عملیات‌های تک تیرانداز. علاوه بر این گزارش‌شده است که این گروه در سرقت اخیر و گسترده منابع دولتی عراق و قتل، ربودن و شکنجه معترضان و فعالان در عراق نقش داشته است.

محمداوی با نیروی قدس سپاه پاسداران کار می‌کند و از فعالیت‌های شروران این رژیم از جمله دفاع از رژیم اسد در سوریه حمایت می‌کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/693419e4-c59d-474f-8a9f-e353ce3ff3a2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات