728 x 90

تجمع کشاورزان شرق و غرب اصفهان در خوراسگان

کشاورزان شرق و غرب اصفهان امروز دوشنبه ۲۱آبان ۹۷در خوراسگان برای چندمین روز متوالی به اعتراض خود ادامه دادند. کشاورزان معترض تأکید کردند که حق گرفتنی است و تهدید کردند در صورتی که کارگزاران رژیم بخواهند آنها را با وعده‌های دروغین سر بدوانند، اقدامات دیگری خواهند کرد.

اصفهان:‌تجمع اعتراضی  کشاورزان   ورزنه  

  کشاورزان ورزنه صبح روز دوشنبه به تحصن خود ادامه دادند. کشاورزان معترض بر مطالبات و خواسته‌هایشان  از جمله حق آبه تاکید کردند.

 اصفهان.تجمع اعتراضی کشاورزان ورزنه ۲۱آبان ۹۷

اصفهان.تجمع اعتراضی کشاورزان ورزنه ۲۱آبان ۹۷

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران درحمایت از  اعتصابها و اعتراضها روز ۱۹ آبان ۹۷ در اطلاعیه‌یی نوشت:

خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران، به عزم و اراده رانندگان زحمتکش کامیون، کشاورزان محروم اصفهان، کارگران ستمدیده نیشکر هفت‌تپه و فولاد اهواز و دیگر اعتصاب گران در سراسر کشور درود فرستاد و عموم هموطنان به‌ویژه جوانان را به حمایت از آنان فراخواند و گفت فقر و تورم و بیکاری و فساد ارمغان فاشیسم دینی برای کشور ماست و تا این رژیم قرون‌وسطایی بر سرکار است ادامه خواهد یافت.

 

طی روزهای گذشته اعتراض کشاورزان خوراسگان و نجف آباد در اعتراض به بی‌آبی و قطع حقابه برگزار گردید:

کشاورزان خوراسگان در استان اصفهان روز پنجشنبه ۱۷آبان در اعتراض به بی‌آبی و قطع حقابه و پاسخگو نبودن کارگزاران رژیم به تجمع و تحصن خود ادامه دادند.

 

اصفهان: تجمع کشاورزان قهدریجان

کشاورزان زحمتکش در قهدریجان امروز جمعه ۱۸آبان در ادامه اعتراض و اعتصاب روزهای گذشته، به اعتراض خود ادامه دادند. کشاورزان خواستار به‌دست آوردن حقابه قانونی خود شدند.

 تجمع اعتراضی کشاورزان قهدریجان

تجمع اعتراضی کشاورزان قهدریجان

تجمع کشاورزان نجف اباد + فیلم

تحصن کشاورزان در شهر نجف اباد اصفهان برای به‌دست آوردن حقابه قانونی‌شان به‌خاطر مشکل آب در محل چادری که برای تحصن زده‌اند، امروز نیز ادامه یافت. در این تجمع کشاورزان خوراسگان نیز حاضر شده و اقدام به سخنرانی و صحبت درباره مشکلاتشان نمودند.

کشاورزان در این تجمع و تحصن شعار می‌دهند:

هیهات من الذله

آب زاینده رود حق مسلم ماست

کشاورزان در صحبتهای خود تأکید نمودند که تا کنون همه وعده و وعیدهایی که به ما داده شده دروغ بوده و نباید گول دروغ بخوریم. ما باید با یکدیگر متحد باشیم و برای گرفتن حقمان بلند شویم.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/692256fb-9c85-4e70-89ce-3a60af24f87b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات