728 x 90

تجمع کارگران پتروشیمی گچساران، کارکنان دانشگاه آزاد شهر ری، کاربران کریپتولند و اقدام به خودکشی یکی از کارگران نفت و گاز پایندان

تجمع‌های اعتراضی روز چهارشنبه ۵آبان
تجمع‌های اعتراضی روز چهارشنبه ۵آبان

جمعی از کارگران حجمی شرکت پتروشیمی گچساران روز چهارشنبه پنجم آبانماه مقابل ساختمان فرمانداری دست به تجمع اعتراضی زدند. این کارگران خواهان تبدیل وضعیت خود هستند. لازم به ذکر است که این کارگران برای پیگیری مطالبات خود در روزهای گذشته نیز در محوطه شرکت تجمع برگزار می‌کردند.

تجمع اعتراضی کارکنان دانشگاه آزاد واحد موسوم به یادگار امام (دجال) شهر ری

امروز چهارشنبه ۵آبان ۱۴۰۰، جمعی از کارکنان دانشگاه آزاد واحد موسوم به یادگار امام (دجال) واقع در شهرری، در محوطه این دانشگاه دست به تحصن و تجمع زدند. تجمع این شهروندان که در راستای اعتراض به سوء‌مدیریتهای موجود در دانشگاه صورت گرفته، به خشونت کشیده شده است.

تجمع اعتراضی کاربران کریپتولند

امروز چهارشنبه ۵آبان جمعی از غارت‌شدگان و کاربران صرافی کریپتولند در اعتراض به عدم رسیدگی به شکایاتشان مقابل دادسرای تهران میدان گلوبندک خیابان پانزده خرداد ضلع غربی میدان اقدام به تجمع اعتراضی کردند.

اقدام به خودکشی یکی از کارگران شرکت نفت و گاز پایندان

کارگران شرکت نفت و گاز پایندان بیش از ۵ماه است که هیچ حقوقی دریافت نکرده‌اند و در اعتراض به این شرایط بارها دست به اعتصاب و اعتراض زده‌اند. در تجمع اعتراضی اخیر یکی از کارگران به‌خاطر وضعیت بد معیشتی و عدم پرداخت حقوق از سوی کارفرما و پیمانکار قصد خودکشی داشت که دیگر کارگران مانع این کار شدند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cb95d615-aa45-4e56-ab90-2afc5435ae5d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات