728 x 90

تجمع صدها تن از مردم در فرخشهر در اعتراض به انتقال آب بهشت‌آباد

تجمع صدها تن از مردم در فرخشهر در اعتراض به انتقال آب بهشت‌آباد
تجمع صدها تن از مردم در فرخشهر در اعتراض به انتقال آب بهشت‌آباد

کشاورزان فرخ شهر در چهارمحال و بختیاری روز سه‌شنبه۶ خرداد در اعتراض به غصب زمینهای کشاورزی منطقه توسط ارگانهای حکومتی دست به تظاهرات زدند.

تظاهر کنندگان در برابر استانداری رژیم در چهارمحال و بختیاری تجمع کردند و علیه تصرف زمینهای مزروعی‌شان که متعلق به بیش از ۲۰۰خانوار است اعتراض کردند.

معترضان شعار می‌دادند: می‌میریم، می‌میریم سازش نمی‌پذیریم.

کشاورزان معترض هم‌چنین انزجار خود را از اقدامات باندهای وابسته به رژیم برای انتقال آب این منطقه و احکام صادره از قضاییه جلادان علیه کشاورزان ابراز کردند.

خبرگزاری رادیو تلویزیون رژیم آخوندی در اعتراف به این اعتراض مردمی گزارش کرد: نزدیک به ۳هزار نفر از مردم فرخشهر به اجرای طرح انتقال آب بهشت آباد، تجمع اعتراضی برگزار کردند.

خبرگزاری حکومتی ایسنا نیز به این حرکت اعتراضی اذعان کرد و به‌نقل از کشاورزان معترض نوشت: به‌گفته آنان، طبق اسناد سازمان جنگل داری این زمینها مزروعی عنوان شده، اما مسکن و شهرسازی استان معتقد است این زمینها متعلق به مسکن مهر است و برای ۸نفر از کشاورزان در شعبه اول دادیاری دادگستری حکم بازداشت صادر کرده است.

  • تجمع اعتراضی مردم استان چهارمحال وبختیاری درفرخشهر با شعار: "ننگ ما ننگ ما وزیر نیروی ما"

قیام

قیام

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8dbeee32-d4f1-4032-823f-31d9166ae4d0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات