728 x 90

تجمع بازنشستگان تأمین اجتماعی در ششمین هفته متوالی در ۲۴شهر از ۱۹ استان

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

تجمع بازنشستگان تأمین اجتماعی در ششمین هفته متوالی در ۲۴شهر از ۱۹استان

«فقط کف خیابون، به‌دست میاد حقمون»، «دشمن ما همین‌جاست دروغ میگن آمریکاست»، «دستان ماخالیه، وضع شما عالیه»

 

صبح امروز بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی که در اثر سیاست‌های چپاولگرانه و غارتگرانه رژیم آخوندی به خیل فقرا پیوسته‌اند، برای ششمین بار در اعتراض به وضعیت معیشتی و گرانی بی‌حد و حصر و بی‌توجهی و بی‌تفاوتی کارگزاران رژیم، در تهران و ۲۳شهر دیگر دست به تجمع و راهپیمایی زدند.

 

تجمع در تهران در مقابل سازمان تأمین اجتماعی آغاز گردید و با راهپیمایی به سمت سازمان برنامه و بودجه رژیم ادامه یافت. نیروهای سرکوبگر انتظامی در اطراف تجمع و در مسیر راهپیمایی بازنشستگان به‌طور فشرده حضور داشتند تا از پیوستن دیگران به راهپیمایان جلوگیری کنند. علاوه بر تهران بازنشستگان در اهواز، یزد، تبریز، کرمانشاه، زنجان، اراک، ایلام، خرم‌آباد، کرج، اردبیل، مشهد، اصفهان، رشت، سنندج، شیراز، بجنورد، قزوین، نیشابور، شاهرود، شوشتر، شوش، دزفول و آبادان در مقابل سازمان تأمین اجتماعی یا دفاتر استانداری رژیم تجمع اعتراضی برگزار کردند. در شوش مردم از دفتر نماینده مجلس ارتجاع به سمت فرمانداری راه پیمایی کردند. در اردبیل نیروهای سرکوبگر به تجمع بازنشستگان حمله و پلاکاردهای آنانرا گرفتند و مانع ادامه تجمع شدند.

 

از جمله شعارهای بازنشستگان در تجمعات و راهپیمایی امروز به این موارد می‌توان اشاره نمود: «فقط کف خیابون به‌دست میاد حقمون»، «این همه بی‌عدالتی هرگز ندیده ملتی»، «دشمن ما همین جاست، دروغ میگن آمریکاست»، «زحمتکشان دیروز معترضان امروز»، «حقوق طبق تورم خواسته بازنشسته»، «هزینه‌ها دلاریه حقوق ما ریالیه»، «تا حق خود نگیریم از پا نمی‌نشینیم»، «تورم گرانی جواب بده روحانی»، «دولت ورشکسته دشمن بازنشسته»، «این همه بی‌عدالتی هرگز ندیده ملتی»، «رزمندگان دیروز گرسنگان امروز».

 

خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران با درود به بازنشستگان محروم و بپا خاسته گفت تا این رژیم دزد و فاسد بر سر کار است، فقر و تبعیض و تورم و گرانی و بیکاری ادامه می‌یابد و تشدید می‌شود. استمرار اعتراض بازنشستگان صدای عموم مردم را برای احقاق حقوق به یغما رفته‌شان بازتاب می‌کنند. مهمترین حق به یغما رفته حاکمیت غصب شده توسط نظام منحوس ولایت فقیه است.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۰ اسفند۱۳۹۹ (۲۸فوریه۲۰۲۱)

 

تظاهرات بازنشستگان 1

تظاهرات بازنشستگان۲

تظاهرات بازنشستگان3

تظاهرات بازنشستگان4 تظاهرات بازنشستگان5 تظاهرات بازنشستگان6 تظاهرات بازنشستگان۷

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f126ef03-a138-4cad-aad1-88ee3b0cecbf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات