728 x 90

تجمع و اعتراض کارگران کرمان، ساکنان مسکن مهر بردسکن وکارگران شهرداری بجنورد

تجمع اعتراضی کارگران سازمان پسماند شهرداری بجنورد - عکس از آرشیو
تجمع اعتراضی کارگران سازمان پسماند شهرداری بجنورد - عکس از آرشیو

تجمع اعتراضی کارگران شرکت آریا ماهان کرمان

کارگران شرکت آریا ماهان در فازهای ۲۲و۲۳و۲۴ روز شنبه ۳خرداد در اعتراض به کاهش حقوق و نصف شدن مزد روز های جمعه دست به تجمع اعتراضی زدند.

به گفته کارگران معترض، اختلاس حقوق کارگران توسط دو نفر از پیمانکاران بنام های «پرچمی» و «رمضانی» انجام میشود که طبق گفته کارگران در ماه ۴۰۰ میلیون تومان از حق و حقوق کارگران را میخورند.‍

قیام

دومین روز تجمع اعتراضی ساکنان مسکن مهر بردسکن

روز شنبه ۳خرداد ماه ساکنان مسکن مهر شهرستان بردسکن در استان خراسان رضوی، برای دومین روز در اعتراض به نبود امکانات اولیه رفاهی و خدماتی در این شهرک و وعده‌های تو خالی تجمع اعتراضی برگزار کردند.

تجمع‌کنندگان گفتند: «ابتدا قرار بود واحدهای مسکونی به‌صورت کامل به متقاضیان واگذار شود که به برخی از افراد در مرحله خاک و گچ تحویل داده شد و با هزینه خودشان مسکن خود را تکمیل کردند». .

آنها افزودند: «در حال حاضر با گذشت ۸سال مسئولان امر هیچ‌گونه امکانات رفاهی، خدماتی، آموزشی و تفریحی را در این منطقه ایجاد نکرده‌اند.

بسیاری از اهالی و ساکنان مسکن مهر بردسکن از نبود امکانات و کیفیت نامناسب این مجتمع‌های مسکونی ناراضی هستند و خواستار پیگیری مسئولان برای فراهم شدن امکانات اولیه رفاهی و خدماتی در این مکان می‌باشند.

قیام

تجمع اعتراضی کارگران سازمان پسماند شهرداری بجنورد

صبح روز پنجشنبه اول خرداد، کارگران سازمان پسماند شهرداری بجنورد در اعتراض به قراردادهای یکساله، مقابل ساختمان شهرداری و شورای شهر بجنوردتجمع کردند و خواهان عقد قرادادهای طولانی‌مدت شدند.

قیام

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c022b74c-40d2-4faa-9dd1-e04bee5e9b3f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات