728 x 90

تجمع و اعتراض کارگران در اهواز، خرم‌آباد،حمل‌ونقل خلیج‌فارس، شرکت رامپکو، اهواز

تجمع اعتراضی کارگران شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی خلیج‌فارس
تجمع اعتراضی کارگران شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی خلیج‌فارس

تجمع اعتراضی کارکنان قراردادی آبفا روستایی خوزستان

روز دوشنبه ۲۶خرداد ۹۹، جمعی از کارکنان قراردادی طرحی آبفا روستایی استان خوزستان نسبت به معوقات مزدی و بیمه‌ای خود، در مقابل ساختمان این شرکت تجمع اعتراضی برپا کردند.

تجمع‌کنندگان روی پلاکارد بزرگی نوشته بودند:

۱۸ماه بدون بیمه،

۵ماه بدون حقوق و عیدی،

۴سال بدون تسویه سنوات!

قیام

تجمع کارگران فضای سبز شهرداری خرم‌آباد

روز دوشنبه ۲۶خرداد ۹۹، کارگران فضای سبز و خدمات شهری شهرداری خرم‌آباد در اعتراض به عدم پرداخت حقوق معوقه(۱۱ماهه) دست از کار کشیده و جلوی فرمانداری خرم‌آباد تجمع کردند.

به‌گفته کارگران، ۱۱ماه حقوق معوقه دارند که هر بار تنها در صورت تجمع و پیگیری، شهرداری مبلغی را به صورت مستقیم به پیمانکار پرداخت می‌کند و پیمانکار تنها از صورت وضعیت‌های دریافتی مبلغ ۸۰۰هزار تا یک میلیون را به هر کارگر پرداخت می‌کند و همین امر موجب معوق شدن حقوق کارگران شده است.

قیام

تجمع اعتراضی کارگران شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی خلیج‌فارس

روز دوشنبه ۲۶خرداد ۹۹، بیش از ۲۰۰تن از کارگران شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی خلیج‌فارس در اعتراض به پرداخت نشدن معوقات و مطالباتشان از طرف کارفرما با سفر به تهران در مقابل ساختمان خصوصی‌سازی تجمع کردند.

کارگران در این تجمع گفتند: «از زمانی که وزارت بازرگانی سابق سهام خود را به بخش خصوصی واگذار کرد، مدیریت با افول ثبت سفارش مواجه و در نتیجه مشکل کارکنان شروع شد. مشکلات شرکت حمل‌ونقل خلیج فارس ناشی از سوءمدیریت است و بخش خصوصی هنوز نتوانسته به تعهدات مالی خود در قبال خرید شرکت عمل کند».

قیام

تجمع اعتراضی کارگران شرکت رامپکو

روز دوشنبه ۲۶خرداد جمعی از کارگران شرکت رامپکو(تلمبه‌خانه غرب کارون) که زیرمجموعه شرکت مهندسی توسعه نفت است، در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات مزدی ۷ماهه خود، در مقابل ساختمان استانداری خوزستان دست به تجمع زدند.

قیام

تجمع اعتراضی کارگران فضای سبز منطقه ۲ شهرداری اهواز

کارگران اخراج شده فضای سبز منطقه ۲ شهرداری اهواز، دوشنبه ۲۶خرداد در مقابل ورودی ساختمان شهرداری اهواز تجمعی اعتراضی برپا کردند.

کارگران معترض گفتند که بعد از ۲ الی ۹سال سابقه کاری بدون هیچ دلیلی از کار اخراج شدند و تقاضای بازگشت به کار را دارند.

قیام

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8a75f829-42b2-412c-8474-56959f88dda4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات