728 x 90

تجمع و اعتراض در شهرهای میهن

رشت - تجمع اعتراضی غارت‌شدگان مؤسسه کاسپین

جمعی از غارت‌شدگان مؤسسه کاسپین در رشت روز سه‌شنبه ۲مرداد۹۷در مقابل شعبه گلسار این شهر در اعتراض به غارت اموالشان تجمع کردند.

آنها شعار می‌دادند:

مشکل ما حل نشه ایران قیامت می شه

روحانی روحانی دزدی دیگر کافیه جیب ماها خالیه

لاریجانیا دزدن؛ روحانیا دزدن؛ نماینده‌ها دزدن

 

تهران - تجمع غارت‌شدگان سایپا

غارت‌شدگان سایپا دیزل در تهران در اعتراض به تحویل ندادن خودروهای خریداری شده پس از دو سال، در مقابل دفتر مدیر ‌عامل این شرکت حکومتی تجمع کردند. کارگزاران رژیم در این شرکت می‌گوید که خودروی جایگزین نمی‌دهیم چون دلار گران شده است.

 

کرج - اعتراض پرسنل بیمارستان موسوم به خمینی

در کرج پرسنل بیمارستان موسوم به خمینی در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق عقب‌افتاده برای دومین بار در مقابل بخش اورژانس این بیمارستان تحصن کردند.

 

اندیمشک - تجمع کارگران راه‌آهن زاگرس

در اندیمشک کارگران راه‌آهن زاگرس در اعتراض به پرداخت نشدن سه ماه حقوق، اعتصاب کردند و در مقابل اداره کل راه‌آهن در این شهر تجمع کردند

 

خرم‌آباد - تجمع غارت‌شدگان آرمان وحدت

در خرم‌آباد جمعی از غارت‌شدگان مؤسسه‌ آرمان وحدت در اعتراض به غارت‌ دارایی و سپرده‌های خود توسط این مؤسسه وابسته به سپاه پاسداران، مقابل شعبه مؤسسه ملل در این شهر دست به تجمع زدند و این شعبه را تعطیل کردند.

کامیاران - ‌اعتصاب کارگران پروژه سد امیرآباد و رمشت

۳۰۰تن از کارگران پروژه سد امیرآباد و رمشت در شهرستان کامیاران در بخش موچش در اعتراض به پرداخت نشدن هفت ما حقوق عقب‌افتاده توسط شرکت موسوم به جهاد نصر، دست از کار کشیده و اعتصاب کردند.

 

همچنین کارگران اخراج شده پتروشیمی ماهشهر تجمع اعتراضی برگزار کردند.

در ایلام غارت‌شدگان تعاونی مهر امید در مقابل درب استانداری رژیم در این شهر تجمع کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fe7d0f2c-c0ac-4fc3-8f9c-89f5258d835e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات