728 x 90

تجمع اعتراضی کارگران شهرداری آغاجاری و حمیدیه در استان خوزستان

تجمع اعتراضی کارگران شهرداری - عکس از آرشیو
تجمع اعتراضی کارگران شهرداری - عکس از آرشیو

کارگران شهرداری آغاجاری و حمیدیه در استان خوزستان به‌طور جداگانه در اعتراض به عدم پرداخت چندین ماه دستمزد معوقه خود چهارشنبه ۱۲شهریور دست به تجمع اعتراضی زدند.

کارگران شهرداری آغاجاری با تجمع مقابل ساختمان این شهرداری خواستار پرداخت حقوق ماههای تیر و مرداد سال جاری و چندین ماه حقوق معوقه سال۹۷ خود شدند.

در حمیدیه نیز ۱۵۰نفر از کارگران شهرداری نسبت به عدم پرداخت چندین ماه حقوق و حق بیمه خود دست از کار کشیده و در میدان ورودی این شهرستان در استان خوزستان تجمع کردند.

کارگران معترض گفتند، در این شرایط سخت اقتصادی و کرونایی، دارای ۱۵ماه دستمزد معوقه می‌باشند و حق بیمه‌ها هم تنها از فروردین تا خرداد پرداخت شده است.

تجمع اعتراضی کارگران معدن آق‌دربند سرخس

جمعی از کارگران معدن آق دربند سرخس در اعتراض به عدم پرداخت ۹ماه دستمزد معوقه خود چهارشنبه ۱۲شهریور دست به تجمع اعتراضی زدند.

کارگران معترض گفتند، پس از وقوع انفجار در روز پنجم شهریور و جان‌باختن دو تن از همکارانشان به دلیل نبود امکانات ایمنی لازم در محل کار، پیمانکار یک ماه از دستمزدهای آنها را پرداخت کرد و دادستان نیز وعده پیگیری داد اما تاکنون علاوه بر عدم پرداخت دستمزدهای معوقه هیچ اقدامی جهت ایمن سازی معدن انجام نداده‌اند.

-معدن آق‌دربند سرخس

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f6d5ce0d-f4e6-4ada-a1c3-9deb93b4c38e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات