728 x 90

تجمع اعتراضی مربیان پیش دبستانی در شهرهای خوزستان و تجمع کارگران شهرداری کوت عبدالله

تجمع مربیان پیش دبستانی در شوشتر
تجمع مربیان پیش دبستانی در شوشتر

جمعی از مربیان پیش دبستانی در شهرهای خوزستان امروز دوشنبه ۱۳خرداد در اعتراض به تبدیل وضعیت نشدن خود در شهرهای این استان تجمع کردند. مربیان پیش دبستانی خواستار جذب مربیان بعد از سال ۹۲ به‌صورت حق‌التدریسی و نه به‌صورت خرید خدمات آموزشی هستند.

مربیان پیش دبستانی در اهواز مقابل استانداری اهواز تجمع کردند. یکی از مربیان پیش دبستانی گفت: در یک هفته گذشته ۲بار در اعتراض به این‌که چرا مربیان با سابقه به حق‌التدریس تبدیل وضعیت نمی‌شوند اعتراض کردیم که متأسفانه تاکنون هیچ مسئولی پاسخگوی ما نبوده است.

این مربی پیش دبستانی ادامه داد: ما خواستار تبدیل وضعیت خود هستیم و تا زمان پاسخگویی مسئولان به اعتراضات خود ادامه می‌دهیم.

 

تجمع اعتراضی کارگران شهرداری کوت عبدالله در اهواز
کارگران فضای سبز و اجراییات شهرداری کوت عبدالله روز دوشنبه ۱۳خرداد برای چندمین بار در یک ماه گذشته با تجمع مقابل استانداری رژیم در خوزستان نسبت به پرداخت نشدن حقوق خود اعتراض کردند.
کارگران گفتند: حدود ۲۵۰نفر از کارگران فضای سبز و ۹۰نفر از مأموران اجراییات شهرداری کوت عبدالله نسبت به پرداخت نشدن حقوق فروردین و اردیبهشت امسال خود اعتراض دارند.
یکی از کارگران شهرداری گفت: حقوق اسفند گذشته ما نیز به‌صورت کامل پرداخت نشده است.

تجمع اعتراضی کارگران شهرداری کوت عبدالله

تجمع اعتراضی کارگران شهرداری کوت عبدالله

 

تجمع اعتراضی کارگران پروژه البرز مال کرج نسبت به بلاتکلیفی شغلی و معیشتی مقابل ساختمان مرکزی بانک سامان در تهران

ظهر روز یکشنبه ۱۲خرداد، کارگران پروژه البرز مال کرج در اعتراض به بلاتکلیفی شغلی و معیشتی مقابل ساختمان مرکزی بانک سامان واقع در خیابان ولی عصر تهران تجمع کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1be37f50-0238-4712-b984-999dc4aa1388"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات