728 x 90

تجمع اعتراضی فرهنگیان ورامین، کارگزاران مخابرات روستایی، کارکنان پتروشیمی کاویان و قایق‌داران گناوه‌ای

تجمع اعتراضی در شهرهای مختلف
تجمع اعتراضی در شهرهای مختلف

تجمع اعتراضی فرهنگیان ورامین

روز دوشنبه ۱۵ شهریور جمعی از فرهنگیان ورامین در مقابل شهرداری این شهر در اعتراض به بی‌کفایتی کارگزاران رژیم در واگذاری زمین برای ساخت مسکن تجمع کردند. بیش از ۲۵سال است به معلمان و فرهنگیان زمین واگذار کردند و با وعده های دروغین و فریب هر بار اقدام به کاهش متراژ زمینهای واگذار شده به بهانه‌های مختلف می‌کنند.

 

-معلمین ورامین

 

تجمع اعتراضی کارگزاران مخابرات روستایی

روز دوشنبه ۱۵شهریور کارگران مخابرات روستایی در اعتراض به آنچه عدم اجرای کامل قرارداد کارگزاران روستایی می‌خوانند در جلوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی رژیم در استان خوزستان تجمع اعتراضی بر پا کردند.

 

-کارگران مخابرات روستایی

 

کارکنان پتروشیمی کاویان اعتصاب خود را از سر گرفتند

پس از خلف وعده مدیریت پتروشیمی کاویان عسلویه، کارگران این مجموعه بار دیگر دوشنبه ۱۵ شهریور دست به اعتصاب زدند. در دومین هفته از شکستن اعتصاب توسط این کارگران، مدیریت کاویان عسلویه علاوه بر عدم اجرای وعده‌ها، ۵ نفر از این پرسنل را به اداره بدنام اطلاعات معرفی کرده است.

 

-پتروشیمی

 

تجمع اعتراضی قایق‌داران گناوه‌ای

روز دوشنبه ۱۵ شهریور قایق‌داران گناوه‌ای در مقابل فرمانداری این شهر نسبت به محدودیتهای دریابانی در استفاده از قایقهای موتوری تجمع اعتراضی بر پا کردند.

 

-قایق داران گناوه ۱۵ شهریور

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3e850a48-df49-48d8-b832-3ea032c091f5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات