728 x 90

تجمع اعتراضی در شهرهای میهن

تجمع فرهنگیان بازنشسته

فرهنگیان بازنشسته مقابل وزارت آموزش و پرورش رژیم در تهران امروز دوشنبه ۲۸خرداد تجمع اعتراضی برگزار کردند. آنها در اعتراض به پرداخت نشدن پاداش تجمع کردند. بر روی دست نوشته‌های فرهنگیان بازنشسته نوشته شده بود:‌ پاداش ما ۱۴سال ارزش داشت امروز کم ارزش است و فردا بی‌ارزش.

شعار فرهنگیان بازنشسته در تهران - یکجا و بی بهونه پاداش حقمونه - ۲۸خرداد۹۷

 

 

تجمع اعتراضی اسلام‌آباد مغان

جمعی از مردم اسلام‌آباد مغان در اعتراض به قطع درختان توت برای چهار بانده کردن جاده مقابل این باغ؛ تجمع کردند و زنجیره‌انسانی تشکیل دادند.

 

تجمع اعتراضی کارکنان تعاونی‌های سهام عدالت

کارکنان تعاونی‌های سهام عدالت با تجمع در مقابل وزارت اقتصاد و دارایی کابینه آخوند روحانی؛ روز دوشنبه به پرداخت نشدن ۳۹ماه مطالبات مزدی خود اعتراض کردند.

 

تجمع اعتراضی غارت‌شدگان پروژه‌های ساختمانی منطقه گیشای تهران

جمعی از غارت‌شدگان کلاهبرداری میلیاردی سازنده پروژه‌های ساختمانی منطقه گیشای تهران در برابر آگاهی شاپور، تجمع اعتراضی برپا کردند.

 

هم‌چنین روز یکشنبه ۲۷خرداد ۹۷چند تجمع اعتراضی در شهرهای میهن برگزار شد.

 

تجمع کارگران گروه ملی فولاد اهواز

جمعی از کارگران گروه ملی فولاد اهواز برای سومین روز متوالی در اعتراض به دستگیری همکارانشان با حضور در مقابل ساختمان دادگستری رژیم در اهواز، خواهان آزادی آنان شدند.در این تجمع خانواده‌های کارگران بازداشتی نیز حضور داشتند. به‌دنبال این اعتراضات رژیم آخوندی مجبور به آزاد کردن شمار دیگری از کارگران زندانی شد.

کارگران تجمع کننده اعلام کرده‌اند تا آزادی همه همکارانشان دست از اعتراض برنخواهند داشت.

 

تجمع دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران

روز یکشنبه ۲۷خرداد دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران در اعتراض به احکام سنگین قضایی صادر شده توسط قضاییه جنایتکار آخوندی برای دانشجویان تجمع کردند و خواستار لغو احکام دانشجویان شدند.

دانشجویان با تعطیل کردن امتحانات در محوطه دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران تجمع کردند و با در دست داشتن پلاکاردهایی از اساتید علوم اجتماعی خواستار موضعگیری در برابر اقدامات سرکوبگرانه در دانشگاه شدند.

 

تجمع جوانان در بویراحمد گرمسیر

روز یک‌شنبه جوانان در بویراحمد گرمسیر دست به تجمع زدند و نسبت به اجحافهای ایادی رژیم در حق مردم منطقه اعتراض کردند.

 

تجمع کارگران شهرداری بروجرد

کارگران شهرداری بروجرد در اعتراض به عدم پرداخت حقوق خود توسط کارگزاران رژیم در مقابل ساختمان شهرداری رژیم در بروجرد تجمع اعتراضی برپا کر‌دند

حقوق این کارگران از مهرماه سال گذشته تا کنون پرداخت نشده است.

 

تجمع مسافران در ایستگاه قطار ماهشهر

روز شنبه مسافران سردرگم در ایستگاه قطار ماهشهر به‌خاطر ندانم کاری و بی‌کفایتی کارگزاران رژیم از جمله کمبود و سوخت و قطعات و پر شدن ظرفیت واگنها، دست به اعتراض زدند

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/06f3897f-b586-4074-9681-3dc6adb5f2cf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات