728 x 90

تجمع اعتراضی خانواده دانش‌آموزان در شاهین شهر با فریادهای مرگ بر حکومت بچه کش

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران - ۲۶فروردین
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران - ۲۶فروردین

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

تجمع اعتراضی خانواده دانش‌آموزان در شاهین شهر با فریادهای مرگ بر حکومت بچه کش

حمله نیروهای سرکوبگر و شلیک گاز اشک‌آور به معترضان

امروز شنبه ۲۶فروردین خانواده دانش‌آموزان در شاهین شهر در اعتراض به مسموم‌سازی فرزندانشان در مقابل اداره آموزش و پرورش این شهر دست به تجمع زدند و با شعارهای «مرگ بر حکومت بچه‌کش»، «مرگ بر دیکتاتور»، «مرگ بر عامل مسمومیت»، «دانش آموز می‌میرد، ذلت نمی‌پذیرد» و «هیز تویی هرزه تویی، زن آزاده منم» دست به اعتراض زدند. نیروهای سرکوبگر به تظاهر کنندگان یورش بردند و گاز اشک‌آور شلیک کردند. مردم با فریادهای بی‌شرف بی‌شرف به مقابله با آنها پرداختند.

تاکنون دست‌کم ۸مدرسه و هنرستان از جمله مدرسه دخترانه منوچهر انصاری، هنرستان دخترانه آل یاسین و مدرسه فهمیده در شاهین شهر مورد حمله شیمیایی قرار گرفته است.

امروز نیز دانش‌آموزان چند مدرسه دخترانه از جمله پروین اعتصامی در ایذه و مدارس شرافت و خدیجه در سنندج مسموم و دهها دانش‌آموز به مراکز درمانی منتقل شدند.

در چنین شرایطی بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت رئیسی وقیحانه گفت: «تصمیم گرفتیم که نام آن را بدحالی دانش‌آموزان بگذاریم زیرا شواهد محکمی برای مسمومیت دانش‌آموزان وجود نداشت». وی افزود: «در بیش از ۹۰درصد بدحالی دانش‌آموزان، هیچ نوع مسمومیتی دیده نمی‌شود و هیچ نوع سمی وجود ندارد و بیشتر شاهد استرس بودیم و درصد کمی نیز مربوط به شیطنتهایی بوده که صورت گرفته و باعث بدحالی دانش‌آموزان شده است»... سخنگوی قضاییه جلادان نیز روز سه‌شنبه گفت: «قرار شد مسمومیت را دیگر نگوییم» (سایت قضاییه رژیم – ۲۲فروردین).

ارگانهای امنیتی رژیم در برخی شهرها دانش‌آموزان را تحت فشار قرار می‌دهند تا اعتراف کنند که خود دانش‌آموزان عامل مسموم کردن همکلاسی هایشان بوده‌اند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۶فروردین ۱۴۰۲ (۱۵ آوریل ۲۰۲۳)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/41429662-eb0d-463a-a0d6-ce31c1442e75"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات