728 x 90

تجمع اعتراضی در بندر ماهشهر، کارگران قزوین و آبداران شرکت آبفای کهگیلویه و بویراحمد

تجمعات اعتراضی در شهرهای میهن
تجمعات اعتراضی در شهرهای میهن

تجمع اعتراضی نیروهای شرکت عملیات غیرصنعتی بندر ماهشهر

حدود ۳۰۰تن از نیروهای پیمانکار شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر شنبه ۱۸بهمن تجمع اعتراضی برگزار کردند. آنها در اعتراض به وضعیت شغلی خود مقابل حراست شهرک بعثت دست به تجمع زدند.

-تجمع اعتراضی نیروهای پیمانکار شرکت عملیات غیرصنعتی بندر ماهشهر

تجمع کارگران عوارضی قزوین

روز شنبه ۱۸ بهمن ماه، کارگران عوارضی استان قزوین در مقابل استانداری این شهر، در اعتراض به بلاتکلیفی و عدم رسیدگی به خواسته‌هایشان، تجمع اعتراضی برگزار کردند.

-قزوین. تجمع کارگران عوارضی قزوین

تجمع اعتراضی آبداران شرکت آبفای کهگیلویه و بویراحمد

آبداران شرکت آبفای کهگیلویه و بویراحمد برای پیگیری مطالبات از جمله ۹ماه حقوق معوقه خود مقابل استانداری رژیم در این استان پنجشنبه ۱۶ بهمن تجمع اعتراضی برگزار کردند. یکی از معترضین گفت: «در رابطه با قرارداد که دو سه سال است که قضیه واگذاری به پیمانکار است، ما در وضع تأسف‌باری قرار داریم. قراردادمان طوری است که نه امنیت شغلی داریم نه وضعیت حقوق مشخصه، نه وضعیت بیمه مشخصه، هرچه مراجعه و پیگیری می‌کنیم هیچ جوابی نگرفتیم، اینقدر رفت و آمد کردیم و مراجعه کردیم، که برایمان عادی شده‌است، ما چکار کنیم در روستاها، معابر صعب‌العبور، بدون حقوق، حق نگهبانی شب، حق عائله‌مندی به ما تعلق نمی‌گیرد، هشت نه ماه است که حقوق ندادن، بیمه واریز نشده، أنوقت می خواهند که کارها بموقع انجام بشه»

یکی دیگر از نفرات گفت: «ما تقریبا ۶ تا ۷ ماه است که آمد و رفت داشتیم ولی نتیجه نگرفتیم، تنها چیزی که تغییر کرد ۳ ماه دیگر هم اضافه شد که ۹ ماه مطالبه حقوق داریم»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/293cf287-da36-4b17-b3a1-a7d790756675"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات