728 x 90

تجمع اعتراضی آبداران کهگیلویه و بویراحمد، سازمان آب اهواز و شرکت‌های توزیع نیروی برق

تجمعات اعتراضی
تجمعات اعتراضی

تجمع اعتراضی آبداران کهگیلویه و بویراحمد

آبداران استان کهگیلویه و بویراحمدچهارشنبه ۲۰ اسفند برای چندمین بار جلوی استانداری تجمع اعتراضی کردند و خواستار مطالبات خود شدند. آبداران استان کهگیلویه و بویراحمد حدود ۸ماه است که حقوق دریافت نکرده‌اند و می‌گویند، در این شرایط اقتصادی و کرونایی شرمنده زن و فرزندان‌مان هستیم.
یکی از آبداران گفت: ما فقط برای حق و حقوق‌مان تجمع کرده‌ایم، مسئولان بارها وعده داده‌اند که مشکلات ماها را برطرف نمایند، اما هیچ کاری نکردند.
آنها همچنین می‌گویند: خانواده‌های ما چه گناهی کرده‌اند، سوء مدیریت مسئولان آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد این مشکلات را برای ما درست‌کرده است.

تجمع اعتراضی کارکنان سازمان آب اهواز

روز چهارشنبه ۲۰ اسفند کارکنان سازمان آب اهواز در اعتراض به حقوق معوقه خود که ۳ماه بدون حقوق و بیمه سنوات مانده‌اند تجمع اعتراضی برگزار کردند.

-اهواز

تجمع اعتراضی اهالی روستای راسفند و نوترکی

جمعی از اهالی روستاهای راسفند و نوترکی، با تجمع اعتراضی روز چهارشنبه ۲۰ اسفند مقابل فرمانداری ایذه، خواستار جلوگیری از رهاسازی زباله‌ها در این منطقه شدند.

-روستاهای راسفند و نو ترکی،

تجمع اعتراضی شرکت‌های توزیع نیروی برق سراسر کشور مقابل مجلس ارتجاع

کارکنان و نیرو‌های شرکتی و حجمی شرکت‌های توزیع نیروی برق سراسر کشور در اعتراض به آنچه که نابرابری حقوق و مزایا گفته می‌شود سه‌شنبه ۱۹اسفند دست به تجمع اعتراضی مقابل مجلس ارتجاع زدند.

حذف آزمون تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی، همسان‌سازی حقوق و مزایای آنها با نیرو‌های رسمی و حذف شرکت‌های واسط تأمین نیرو از مهمترین خواسته‌های اعتراض کنندگان بود.

-تجمع کارکنان برق

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ead9a930-a599-4efc-b25f-b28db5b7d86e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات