728 x 90

تجمعهای اعتراضی در شهرهای میهن

تجمع‌های اعتراضی در شهرهای میهن
تجمع‌های اعتراضی در شهرهای میهن

جمعی از کارکنان سهام عدالت که از سراسر کشور به تهران رفته‌اند، امروز یکشنبه ۲۳اردیبهشت برای چندمین بار در اعتراض به نامشخص بودن وضعیت شغلی و پرداخت نشدن معوقات مزدی، در مقابل ساختمان سازمان خصوصی‌سازی تجمع کردند.

در تهران همچنین کارگران پروژه باغ کتاب در اعتراض به پرداخت نشدن ۱۱ماه حقوق برای چندمین روز متوالی دست به اعتراض و اعتصاب زدند

در خرم‌آباد کارگران کارخانه صدر فولاد در اعتراض به اخراج خود و پرداخت نشدن حقوق عقب‌افتاده تجمع کردند.

در اهواز امروز یکشنبه خانواده‌های بازداشت‌شدگان در مقابل بیدادگاه رژیم در این شهر، واقع در کیانپارس تجمع کردند. هم‌چنان سرنوشت اغلب بازداشت‌شدگان قیام مردم اهواز مشخص نیست.


در اهواز همچنین جمعی از کشاورزان با تجمع اعتراضی در مقابل ساختمان استانداری رژیم در این شهر، خواستار رفع ممنوعیت کشت برخی محصولات کشاورزی شدند.

در یاسوج جمع کثیری از اهالی شهرها و روستاهای زلزله‌زده استان کهگیلویه و بویراحمد برای دومین بار در اعتراض به بی‌توجهی کارگزاران رژیم آخوندی و نداشتن حداقل امکانات پس از ویرانی‌ خانه‌هایشان بر اثر زلزله، مقابل فرمانداری رژیم در بویراحمد تجمع کردند.

در رشت امروز یکشنبه جمعی از هواداران تیم سپیدرود برای بررسی وضعیت این باشگاه و در اعتراض به بی‌کفایتی کارگزاران رژیم در مقابل هیأت فوتبال رژیم در گیلان تجمع کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/914ae079-e014-4f79-adc4-ec79b0be1639"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات