728 x 90

تجمعهای اعتراضی در رشت، مشهد،گرگان،‌ تهران، آغاجاری، اهواز وهفت تپه

تجمع اعتراضی در تهران
تجمع اعتراضی در تهران

 رشت، مشهد، گرگان، تهران، آغاجاری، اهواز و هفتتپه  خوزستان امروز یکشنبه شاهد تجمعات اعتراضی بودند.
در رشت با وجود سرما و بارش برف، جمعی از غارت‌شدگان کاسپین در مقابل ساختمان این مؤسسه وابسته به سپاه پاسداران تجمع کردند و خواستار بازگرداندن داراییهای به غارت رفته  خود شدند.
در مشهد جمعی از غارت‌شدگان در مقابل ساختمان این مؤسسه دست به تجمع زدند و خواستار بازگرداندن پولهای به غارت رفته خود شدند.آنان شعار می‌دهند: کاسپین دزدی کرده دولت حمایت کرده

  در گرگان  جمعی از غارت‌شدگان  ؛ صبح امروز  در هوای بارانی در برابر مؤسسه غارتگری کاسپین  تجمع و اعتراض برگزار کردند.

آنان شعار می‌دهند:
مفسد اقتصادی اعدام باید گردد
سپرده‌های مردم آزاد باید گردد
مرگ بر سیف
قسم به خون شهدا حقمونو می‌گیریم 

در تهران جمعی از کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در اعتراض به وضعیت نامعلوم پروژه‌های مسکونی سپیدار ۲و۳مقابل ساختمان شهرداری رژیم در این شهر تجمع کردند.
  بیش از ۱۸۰تن از تولیدکنندگان بذر کشور که مبلغی در حدود ۲۴۰میلیارد تومان از وزارت موسوم به جهاد کشاورزی رژیم طلبکار هستند مقابل ساختمان این وزارتخانه در تهران دست به تجمع زدند.
در آغاجاری پرسنل و کارکنان اداره آموزش و پرورش در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات ۳ماه اضافه کار در سال۹۵و ۶ماه اضافه کار در سال۹۶به‌‌صورت دسته‌جمعی استعفا دادند.
در اهواز کارگران سازمان ساماندهی مشاغل میوه و تره‌بار در اعتراض به ۴ماه حقوق عقب‌افتاده مقابل درب شهرداری این شهر تجمع کردند.
و در هفت‌تپه کارگران میراث جهانی چغازنبیل در اعتراض به  پرداخت نشدن ۴ماه حقوق عقب‌افتاده    اعتصاب کرده و مسیر ورود ماشین به این اثر جهانی را بستند. کارگران زحمتکش خواهان پرداخت دستمزدهای خود هستند که به غارت برده شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ab2b6d3b-7c02-475d-bca4-1695da690977"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات