728 x 90

تجمعهای اعتراضی در تهران، مشهد،‌ اصفهان، شیراز، اهواز، سمنان و رضوانشهر

اهواز.تجمع اعتراضی بازنشتگان فولاد۹۶۱۱۱۶
اهواز.تجمع اعتراضی بازنشتگان فولاد۹۶۱۱۱۶

تهران، مشهد،‌ اصفهان، اهواز، سمنان و رضوانشهر روز دوشنبه 16بهمن شاهد اعتراض اقشار مختلف میهنمان بود.

در تهران امروز دوشنبه کارگران مترو نو بنیاد در اعتراض به پرداخت نشدن ۸ماه حقوق عقب افتاده، دست از کار کشیدند و تجمع کردند.

در مشهد امروز کارمندان اخراجی مؤسسه غارتگر کاسپین متعلق به سپاه در اعتراض به اخراج خود مقابل شعبه خیام این مؤسسه در مشهد دست به تجمع زدند.

در اصفهان  امروز دوشنبه بازنشستگان صنعت فولاد و معدن در مقابل ساختمان بازنشستگی در  این شهر تجمع کردند.

در شیراز مالکین مسکن دولت در  مقابل استانداری در این شهر تجمع کردند تا نسبت به نداشتن سرپناه برای زندگی خود و خانواده‌هایشان اعتراض کنند.

در اهواز امروز بازنشستگان فولاد خوزستان در پاسخ به فراخوان قبلی در اعتراض به وضعیت معیشتی خود مقابل استانداری رژیم در  این شهر  تجمع کردند.  

بر روی دستنوشته‌های این بازنشستگان نوشته شده: صندوق خودگردان غیرکارآمد منحل باید گردد. حقوقهای نجومی فلاکت عمومی. صنعتگران دیروز آوارگان امروز

در سمنان  روز دوشنبه  جمعی از کارگران کارخانه رنگین نخ با تجمع در مقابل استانداری رژیم در این شهر  به پرداخت نشدن حقوق عقب‌افتاده اعتراض کردند.

در رضوانشهر روز دوشنبه کارگران شرکت سهامی جنگل شفارود در اعتراض به پرداخت نشدن ۶ماه حقوق خود مقابل شرکت سهامی جنگل شفارود تجمع کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/38c34c97-e87f-46e4-99bc-1db518cb0f7d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات