728 x 90

تجمعهای اعتراضی در تهران، اندیمشک و قزوین

تجمع رامک خودرو
تجمع رامک خودرو

تجمع غارت‌شدگان رامک خودرو در تهران

جمعی از غارت‌شدگان رامک خودرو مقابل وزارت صنایع رژیم در تهران تجمع اعتراضی برگزار کردند. آنها پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود: « از طرف غارت‌شدگان رامک خودرو کدام مونتاژ؟ کدام خط تولید؟ وزارت صنعت چرا اجازه پیش فروشهای این چنینی را داده اید».

 

تجمع اعتراضی مهمانداران شرکت مهتاب سیر جم در اندیمشک

مهمانداران شرکت مهتاب سیر جم در اندیمشک در اعتراض به نداشتن امنیت شغلی و اخراج همکاران خود تجمع کردند. این شرکت در حال اخراج ۵۷تن از کارمندان خود است. این افراد که ۱۵تا ۲۰سال سابقه دارند، هم‌اکنون امنیت شغلی ندارند

 

تجمع اعتراض کارگران ابر صنعتی ایران در قزوین

جمعی از کارگران کارخانه ابر صنعتی ایران در استان قزوین برای چندمین بار خواستار رسیدگی به پرداخت مطالبات مزدی خود شدند.

طبق خبرهای منتشر شده تعدادی از کارگران کارخانه ابر صنعتی ایران با گذشت حدوداًً ۱۰سال از زمان تعطیلی این واحد تولیدی هنوز وضعیت پرداخت مطالبات مزدی، بیمه‌ای و بازنشستگی مشخصی ندارند.

این کارگران همچنین تأکید دارند که بار‌ها شرایط دشوار کاری آنها از رسانه‌های جمعی اطلاع‌رسانی شده اما توجهی به تغییر شرایط آنها نشده است. کارگران بر این اعتقادند که وضعیت فعلی آنها برای کارفرما و مسئولان مهم به حساب نمی‌آید.

این در حالیست که گفته می‌شود از سال ۸۹ فعالیت کارخانه ابر صنعتی متوقف شده و از آن زمان به بعد کارگران در بلاتکلیفی کامل به‌سر می‌برند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f860026d-054d-4626-b29f-c3985b84d5c3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات