728 x 90

تبریز - انفجار در اداره کل تبلیغات ضداسلامی آذربایجان شرقی، دفاعیهٔ آتشین قهرمانان کانون‌های شورشی + فیلم

تبریز- انفجار در اداره کل تبلیغات ضداسلامی آذربایجان شرقی
تبریز- انفجار در اداره کل تبلیغات ضداسلامی آذربایجان شرقی

تبریز- انفجار در اداره کل تبلیغات ضداسلامی آذربایجان شرقی، دفاعیهٔ آتشین قهرمانان کانون‌های شورشی به هشتمین و نهمین جلسه محاکمهٔ غیابی بیش از ۱۰۰تن از مجاهدین در ۱۰ و ۱۱بهمن در قضاییه جلادان ۳۵سال پس از حکم خمینی به اعدام تمام مجاهدین «سر موضع».

در قضاییه جلادان آتش وکیل ماست. آتش جوانان شورشگر و کانون‌های شورشی بر سر تا پای ولایت و قضاییه خامنه‌ای و آخوندهای جهنمی.

نماینده دادستان ارتجاع، طلاق زن و زندگی و جنسیت و فردیت در انقلاب ایدئولوژیکی درونی مجاهدین، پذیرش رهبری زنان، به هلاکت رساندن صیاد شیرازی جلاد مردم کردستان و قاتل مجاهدین در عملیات فروغ جاویدان را از جرایم مجاهدین دانست.

قیام مسلحانه علیه حاکمیت، عملیات و اقدامات سازماندهی شده برای آشوبهای خیابانی، و خمپاره‌زنی به ستاد مرکزی سپاه تهران و «قتل ۱۷ هزار نفر از اتباع رژیم از اتهامات آنهاست از دیگر جرایم مجاهدین است.

مجاهدین به‌ویژه رهبری مقاومت مصادیق و مشمول محاربه، بغی، افساد فی الارض، اخلال شدید در نظم عمومی، تحریک و تهییج مردم به آشوب، بلوا و اخلال در نظم عمومی و تشویش اذهان عمومی هستند.

مسعود رجوی به‌دلیل رفتار‌های افراطی و خشونت‌آمیز که با احکام و موازین مشفقانه‌ٔ دین اسلام خمینی در تضاد جدی بود در نخستین دورهٔ انتخابات ریاست‌جمهوری به فتوای خمینی حذف شد.

نماینده دادستان در توضیحات خود دربارهٔ برنامه‌های تلویزیونی سیمای مقاومت و سیمای آزادی خاطرنشان کرد: منویات سازمان را در قالب پخش اخبار جهت تشویش اذهان عمومی با ارائه تفسیرها و تحلیل‌های جذاب دنبال می‌کند و تا امروز نیز به‌طور فعال برنامه‌هایی را در راستای تقابل با نظام جمهوری اسلامی پخش می‌کند و می‌گوید «رژیم پوسیده» و «مجلس ضدمردمی» است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8393b31b-29f6-448a-99db-c5741fdf73ac"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات