728 x 90

تاپ چنل آلبانی: اپوزیسیون ایران در تیرانا نوروز را جشن می‌گیرد

تاپ چنل آلبانی از برگزاری مراسم عید نوروز در آلبانی توسط مجاهدین و شورای ملی مقاومت  نوشت: اپوزیسیون ایران بهمراه مریم رجوی نوروز ۹۸ را جشن گرفتند. پاندلی مایکو و ادموند اسپاهو گرچه در تحولات داخلی آلبانی اختلاف‌نظر دارند در این مراسم با همدیگر حضور داشتند و بر حمایت از اپوزیسیون ایران تأکید کردند.

 

اعضای اپوزیسیون ایران در آلبانی چهارشنبه شب نوروز را بهمراه جمعیت عظیمی در محل خود در مانز دورس جشن گرفتند.

 

در این مراسم همچنین مریم رجوی رئیس‌جمهور «مقاومت ایران» حضور داشت و به همه ایرانیان در ایران و جهان تبریک گفت.

مریم رجوی گفت: «سال نو بر مردم ایران که هرگز در حاکمیت تیره و تباه آخوندها، امیدشان را از دست ندادند مبارک. سال ۹۷ سال گسترش کانون‌های شورشی بود؛ سال قیام‌ها و اعتراضها که رژیم را به‌لرزه درآورد. دروازه‌های ایران رو به آینده‌یی گشوده است که ظلم و نابرابری و بی‌عدالتی از آن رخت می‌بندد. یک جمهوری بر اساس جدایی دین و دولت که در آن حاکمیت و رأی جمهور مردم بر قرار است، و رأی جمهور مردم حرف اول و آخر را می‌زند.».

پاندلی مایکو وزیر آلبانیایی‌های مقیم خارج و ادموند اسپاهو معاون حزب دموکراتیک و تعدادی از اعضای پارلمان آلبانی و شخصیتها به این مراسم دعوت شده بودند.

مایکو اشاره کرد که مجاهدین ایران تحت حفاظت مقامات آلبانی هستند. او گفت: «هر کسی به شما تعرض کند، به آلبانی و مردم آلبانی تعرض کرده است و به این دلیل است که سفیر تهران اخراج شد.».

 

همچنین ادموند اسپاهو گفت: تعهد و تلاشهای اپوزیسیون و مبارزه مردم ایران باعث خواهد شد که این جشن سال آینده در ایران آزاد برگزار شود.

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات