728 x 90

تاون هال - مقاله استرون استیونسون: گشت ارشاد به دستور رئیسی «جلاد تهران» مجدداً راه انداز شده است

استرون استیونسون هماهنگ‌کنندهٔ کارزار تغییر برای ایران
استرون استیونسون هماهنگ‌کنندهٔ کارزار تغییر برای ایران

سایت تاون هال روز شنبه اول مرداد مقاله استرون استیونسون هماهنگ‌کنندهٔ کارزار تغییر برای ایران را منتشر کرد. در این مقاله آمده است:

«گشت ارشاد رژیم زن‌ستیز ایران که معلوم می‌شود از قیام سراسری در شهریورماه گذشته درس عبرت نگرفته است، دوباره شروع به کار کرده است. پس از قتل وحشیانه مهسا امینی ۲۲ساله اعتراضات گسترده‌یی که ایران را تکان داد، ماهها ادامه یافت. در یک سرکوب وحشیانه، سپاه پاسداران و اراذل و اوباش شبه‌نظامی آن بسیج، بیش از ۷۵۰معترض عمدتاً جوان را کشتند. بیش از ۳۰۰۰۰نفر دستگیر و چندین معترض اعدام شدند. بسیاری دیگر به سلول‌های انفرادی منتقل شده‌اند تا در انتظار اعدام باشند. ترس استبداد مذهبی از قیام بزرگ به حدی بود که گشت ارشاد در پادگانها محصور شد. حتی شایعاتی مبنی بر منحل شدن آنها وجود داشت. اما به دستور ابراهیم رئیسی، معروف به «جلاد تهران» گشتهای موسوم به ارشاد دوباره آغاز شده است. البته این موضوع می‌تواند به طرز شگفت‌انگیزی علیه رژیم نتیجه معکوس داشته باشد».

در ادامه مقاله مندرج در تاون هال آمده است: «در حالی که اعتراضات اقشار مختلف در سرتاسر ایران در جریان است، مقاومت فعال در برابر رژیم هم‌چنان در حال گسترش است. واحدهای مقاومت مجاهدین خلق ایران در طول قیام توده‌یی به‌سرعت در سراسر کشور رشد کردند و قیام‌ها و اعتراضات ضدحکومتی را رهبری کردند و شجاعانه صدای مردم ایران شدند. وقت آن است که سازمان ملل متحد، آمریکا، اتحادیه اروپا و انگلستان با کنار گذاشتن سیاست مماشات با رژیم ایران، آخوندها را به‌دلیل نقض زنجیره‌یی حقوق‌بشر و حمایت از جنگ و تروریسم بین‌المللی، تحت فشار قرار دهند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6d10780b-eb52-4710-9ef1-2f07da9010d1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات