728 x 90

تاریخ سخن می‌گوید

وقتی به تاریخ معاصر ایران نگاه کنیم، از لابه‌لای هزاران تحریف شاه و شیخ ساخته، درخشش مقاومت و ننگ خیانتها را می‌توان به‌روشنی آفتاب دید. در همین دو سال اخیر نیز این واقعیت مصداق‌های فراوانی دارد. یک نمونه‌ٔ آن موضوع کرونا است. مقاومت ایران از روز اول اعلام کرد: «کرونای ولایت فقیه متحد ویروس کروناست و این‌که نظام ولایت فقیه از کرونا برای سرکوب مردم استفاده می‌کند».

خامنه‌ای هم گفت: «کرونا مسأله‌ای گذراست، خیلی بزرگش نکنید، کرونا یک فرصت است» و بعد در فتوایی جنایت‌کارانه ورود واکسن را ممنوع کرد. و بعد دستگاه کثیف و فاسد پاسداری‌ـ آخوندی را به جان مردم انداخت تا هست و نیست مردم فقیر مبتلا به کرونا را چپاول کنند. داروهای «رمدسیور» که هیچ تأثیری بر درمان کرونا ندارد را درمان کرونا معرفی کرده و چند برابر هزینه‌ٔ خرید واکسن را به خرید این دارو اختصاص دادند و با چندبرابر قیمت به مردم فروختند و این فسادی است که تمام ارکان نظام آخوندی را فرار گرفته.

روزنامه حکومتی آرمان در اعترافی نوشت: «در دوران کرونا، شاهد افزایش هزینه‌های خدمات بیمارستانی و تخلف بیمارستانهای دولتی از تعرفه‌هایی بودیم که از مردم دریافت می‌شد. آن هم در شرایطی که مردم به‌دنبال یک تخت خالی بودند و میلیونها نفر مجبور شدند به‌دلیل پرداخت هزینه‌های درمانی، چوب حراج به زندگی‌شان بزنند و به زیر خط فقر سقوط کنند».

آنچه در جنگ باندی بیرون زده این است که تنها در ۳بیمارستان دولتی ۲۳میلیارد تومان تخلف وجود داشته؛ یعنی ۲۳میلیارد تومان از مردم فقیر مردم ایران زورگیری کرده‌اند و این نوک کوه یخ فساد در دستگاه درمان است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4974417f-e06e-43d3-9db5-e1605cff5cf4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات