728 x 90

تاثیرات مجاهدین بر طلاب جوان واقعی است

تاثیر مجاهدین
تاثیر مجاهدین

تارنمای حکومتی بهارستانه، ۱۱شهریور ۹۷در سوزنامه‌ای که به نام یک به‌اصطلاح تحلیلگر سیاسی اجتماعی منتشر کرد، به ابراز وحشت از ابعاد نفوذ مجاهدین بر جامعه ایران اعتراف کرده و از قول این به‌اصطلاح تحلیلگر از جمله نوشت، مسأله نفوذ و تاثیر دشمنان انقلاب... (رژیم ولایت فقیه) به طبع برای همگان آشکار شده است، اما این موضوع زمانی پیچیده می‌شود که نفوذ در بین طلاب جوان نیز رخ داده باشد».

 

به‌راحتی از مباحث تبیین جهان مسعود رجوی کد می‌آورند

این به‌اصطلاح تحلیلگر سیاسی اجتماعی برای اثبات نفوذ مجاهدین بر طلاب جوان خاطره‌ای از دیده‌های خودش را شرح داد: «فروردین سال گذشته، وقتی که با یک طلبه بسیار جوان در مسیر اصفهان به تهران همسفر و آشنا شدم... با او بر سر موضوعات سیاسی و چالشهای موجود در نظام سیاسی کشور مان وارد بحث شدم؛... به‌طور غیرقابل انتظاری متوجه شدم که دشمن تا کجا بر روی اذهان جوانان ما کار کرده است».

این به‌اصطلاح تحلیگر رژیمی که انتظار دیدن نتیجه ۴۰سال جنایت و چپاولگری رژیم ولایت فقیه را نداشت ادامه می‌دهد، «به راستی برای اولین بار بود که در درونم یک هشدار به صدا در می‌آمد و تو گویی، مرا از یک خواب عمیق و یک توهم راحت خیالانه بسیار طولانی، بیدار می‌کرد».

وی در ادامه تشریح گفتگویش با آن طلبه جوان نوشت، «من در حالیکه.... بر چهره جوان طلبه خیره شده بودم سخنانش را که با التهاب از میان لبان او بیرون می‌ریخت گوش می‌کردم، او در لباس روحانیت و با عمامه و عبای بسیار تمیز و موقرش، چنان با حرارت، مطالبی را بیان می‌کرد که من تنها از... (مجاهدین) شنیده بودم. او حتی به‌راحتی از «مباحث تبیین جهان مسعود رجوی» کد می‌آورد و «بحث تکامل و حرکت دیالکتیک حاکم بر جهان و جامعه» را به رخ من می‌کشید، چنان سخن می‌گفت که گویی آن اندیشه‌ها، اعماق ذهن و ضمیرش را مسخر کرده است».

 

تا بن استخوان حس کردم تهدید تاثیر مجاهدین بر جوانان مرزی نمی‌شناسد

تحلیلگر اجتماعی سیاسی رژیم در ادامه نوشت: «با خودم گفتم: خدای من …این افکار را این جوان، از کجا آورده است؛ او در چه محیطی درس خوانده و با چه کسانی حشر و نشر داشته که این‌گونه فکر می‌کند و این‌گونه از افکارش دفاع می‌کند؟!... از آن به بعد بود که... تا بن استخوان حس کردم که تاثیر... (مجاهدین) تا کجا می‌تواند مخرب و خانمان برانداز باشد. این تهدید مرزی نمی‌شناسد، حوزه و دانشگاه و دبیرستان را نمی‌شناسد و واقعیت امر این است که جوان به افکار نو نیاز دارد و «حس کنجاوی» می‌تواند او را به هر سویی بکشاند».

این به‌اصطلاح کارشناس رژیم با توضیح این‌که خاطره‌ای که یادآوری کرده مربوط به قبل از قیام سراسری مردم در دیماه بوده، با دلداری دادن به خودش که حتماً اطلاعات آخوندی موضوع را بررسی کرده راه مقابله در خواهد آورد نوشت، «البته این داستان مربوط می‌شود به قبل از حوادث دیماه و حتی قبل از همه نا‌آرامی‌های سال جاری و حتی قبل از آن که برای اولین بار اصطلاح «کانون شورشی » وارد بحث و جدل‌های ما شود. بگذریم که بعضی از این محفل‌هایی که در حوزه علمیه‌ها تشکیل می‌شود، مستقیم یا غیرمستقیم به... (مجاهدین) متصل است، منطقاً نمی‌تواند از نگاه خیلی از اساتید حوزه پنهان مانده باشد و به عبارت دیگر... در محیطی نشو و نما یافته و پا می‌گیرد که کما بیش خارج از دایره کلاس‌های دروس برخی از اساتید حوزه نبوده است.... و بعید به‌نظر می‌آید که از زیر دید... وزارت اطلاعات و سایر نیروهای اطلاعاتی از جمله... «اطلاعات سپاه » دور مانده باشد و مطمئناً بررسی و رسیدگی به چنین موضوعاتی از مدتها قبل توسط این سازمانها انجام شده است، اما نیاز می‌باشد که باز هم در برابر نفوذ دشمن به ذهن و قلب جوانان خود هوشیار و آگاه باشیم».

 

 

بیشتر بخوانید:

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/387ea722-7727-44a2-bd0b-ac1857dd6253"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات