728 x 90

تأکید مایک پمپئو بر فشار حداکثری علیه رژیم ایران

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا
مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا

مایک پمپئو بر فشار حداکثری بر رژیم آخوندی تأکید کرد و گفت این رژیم این فشار را حس می‌کند.

وی که با کانال فاکس بیزینس نت ورک مصاحبه می‌کرد در پاسخ به سؤالی درباره رژیم ایران گفت:‌ بارها در مورد رژیم ایران بزرگترین حامی تروریسم جهان، صحبت کرده‌ایم. من می‌توانم به شما در این مورد اطمینان دهم. این رژیم فشار کامل آمریکا را احساس می‌کند. آنها از این پس برای ماهها آنرا احساس خواهند کرد. ما این استراتژی را تدوین کرده‌ایم و اطمینان داریم که در نهایت پیروز خواهیم شد.

 

خاطرنشان می‌شود روز گذشته جلسه استماع کمیته روابط خارجی سنای آمریکا با شرکت برایان هوک نماینده ویژه وزارت‌خارجه آمریکا در امور ایران برگزار شد. در این جلسه که به بررسی سیاست در قبال ایران اختصاص داشت برایان هوک گفت:‌ ما یک کارزار بی‌سابقهٔ فشار را علیه رژیم ایران اعمال کرده‌ایم و می‌خواهیم این رژیم را از تأمین مالی سیاست توسعه‌طلبانه‌اش محروم کنیم.

به گفته برایان هوک هر توافق جامعی با رژیم ایران باید به تهدیدهایی که این رژیم برای صلح و امنیت بین‌المللی دارد بپردازد. و آن برنامهٔ اتمی، برنامهٔ موشکی، حمایت از گروه‌های تروریستی و نیابتی، و تاریخچهٔ ۴۰ساله گروگانگیری این رژیم است. این شامل بازداشت خودسرانهٔ اتباع آمریکاست.

از سال گذشته رژیم ایران موشکهای کاملی را به یک گروه تروریستی لیست‌گذاری شده در منطقه داده است.

رژیم ایران به توسعهٔ سیستم‌های موشکی و تکنولوژی مربوط به آن ادامه می‌دهد که صرفاً به‌منظور صادر کردن آنها به نیروهای نیابتی منطقه است. در حالی که ما در برجام بودیم، ایران حمایت خود از حزب‌الله را افزایش داد...

برایان هوک افزود: اگر ما بازدارندگی در مقابل تکثیر موشکهای بالستیکی رژیم ایران را اعمال نکنیم با خطر جنگ منطقه‌یی مواجه خواهیم بود و ما اینرا یک‌سال بعد در حمله رژیم ایران علیه عربستان شاهد بودیم.

ما بیاد می‌آوریم که مردم ایران بزرگترین قربانیان رژیم حاکم هستند. ما برای مردم ایران چیزی بیش از یک آینده با دولتی که به‌طور واقع آنها را نمایندگی کند آرزو نمی‌کنیم و آینده‌یی بسیار بهتر با مردم ایران و مردم آمریکا.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ed12902e-53c6-4cfd-8b57-104f4e035146"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات