728 x 90

بی‌دادگاه رسیدگی به پرونده قیام‌کنندگان در قزوین

حسین رجبی
حسین رجبی

خبرگزاری مهر رژیم روز شنبه ۱۴ آبان درباره برگزاری بیدادگاه رسیدگی به پرونده قیام‌کنندگان نوشت: دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین با بیان این‌که تحصیلات ۹۰درصد دستگیر شدگان اغتشاشات در قزوین دیپلم است، گفت که دادگاه‌های رسیدگی به پرونده این افراد به‌صورت علنی برگزار می‌شود.

حسین رجبی افزود: با توجه به حوادث اخیر به پرونده تعدادی از لیدرها و افرادی که احتمالاً توسط بیگانگان تحریک شده‌اند رسیدگی می‌شود.

این مهره جنایتکار حکومتی گفت: در روزهای آینده به پرونده ۲۶نفر از لیدرها و ۸۱نفر از اغتشاشگران که کیفرخواست آنها به دادگاه انقلاب ارسال شده به‌صورت علنی در استان قزوین رسیدگی می‌شود.

رجبی برای نامشروع کردن اعتراضات به‌حق اجتماعی افزود: افرادی که دستگیر شده‌اند در زمینه‌های مختلف جمعیت شناسی مورد تحلیل قرار گرفته‌اند و برای مثال ۱۹درصد افرادی که دستگیر شده معتاد هستند؛ نوجوانان ۱۵ تا ۱۸سال در این جمعیت به چشم می‌خورند.

وی به تحصیل کرده بودن تظاهر کنندگان اذعان کرد و گفت: داده‌ها به ما می‌گویند ۹۰درصد افراد دستگیر شده دیپلم هستند یعنی سطح سواد و آگاهی بسیار مهم بوده است.

این مهره حکومتی در پایان هم نتوانست شجاعت بی‌حد زنان و جوانان تظاهر کننده را نبیند و از عنوان «هیجان» استفاده کرد و اضافه کرد: جنس اغتشاشات و افرادی که در این مسأله شرکت کردند با دفعات در گذشته بسیار متفاوت است و بسیاری از افرادی که در این دوره دستگیر شده‌اند جوانانی هستند که از روی هیجان به میدان آمدند و ما معتقدیم با تبیین و گفتگو می‌توانیم بسیاری از این جوانان را ارشاد کنیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8a3348fa-998a-492a-b94e-1795af174c41"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات