728 x 90

بیمارستان موسوم به ولایت قزوین از روز ۱۵بهمن درگیر بیماران مبتلا به کرونا بودند

کرونا در ایران
کرونا در ایران
  • برملا شدن چندباره پنهان‌کاری مجرمانه سران رژیم
  • خبرگزاری حکومتی ایلنا: بیمارستان موسوم به ولایت قزوین از روز ۱۵بهمن درگیر بیماران مبتلا به کرونا بودند

 

 

روز پنجشنبه خبرگزاری ایلنا به‌نقل از پرسنل بیمارستان موسوم به ولایت قزوین خبر داد که کادر درمانی این بیمارستان از روز ۱۵بهمن درگیر بیماران مبتلا به کرونا بوده‌اند. تاریخ ۱۵بهمن دو هفته پیش از روزی است که رژیم آخوندی رسماً به‌عنوان تاریخ آغاز شیوع کرونا اعلام کرده است.

 

1

 

یکی از پرسنل بیمارستان در قزوین ۷فروردین ۹۸:

من الآن حدوداً ۵۱روز است که من و کل پرسنل بیمارستانمان درگیر این ماجرا هستیم.

اسناد منتشر شده در سایت مربوط به بیمارستان موسوم به ولایت قزوین نشان می‌دهد که این بیمارستان در روز ۱۷بهمن با انتشار دستورالعملی پرسنل بیمارستان را نسبت به شیوع کرونا توجیه کرده بود.

 

2

 

 

 

این در حالیست، که نمکی وزیر بهداشت رژیم و آخوند روحانی به دفعات با دروغپردازی وقیحانه اعلام کردند که از روز ۲۹بهمن متوجه اولین مورد بیمار مبتلا به کرونا شده‌اند. وزیر بهداشت رژیم، وزیر کشور و سایر مهره‌های حکومت آخوندی در بهمن‌ماه به کرات مدعی شده بودند که با هیچ موردی از کرونا در کشور مواجه نبوده و حتی تأکید می‌کردند که آزمایشات افراد مشکوک به کرونا نتیجه منفی نشان داده است.

 

نمکی وزیر بهداشت رژیم - تلویزیون رژیم - ۶فروردین ۹۹

«بنده اولین خبری که پیدا کردم از مواردی که از نظر کلینیکی کال مشکوک بودند به آلودگی به ویروس کرونا در ۲۹بهمن‌ماه بود».

 

آخوند روحانی - تلویزیون رژیم - ۲۸اسفند ۹۸

«به فضای مجازی و یک عده افرادی که نمی‌دانم دنبال چی هستند توجه نکنید مردم عزیز ایران ما ۳۰بهمن فهمیدیم که کرونا آمده! یعنی آزمایشاتی که در قم بود آمد در تهران آزمایش شد و آن آزمایشات به ما نشان داد که مثبت است این شب چهارشنبه بود و صبح چهارشنبه در دولت اعلام شد و بعد هم به مردم اعلام شد ما یک روز تأخیر نکردیم!».

 

خامنه‌ای– تلویزیون رژیم - ۱۳اسفند ۹۸

«این بلا به‌نظر ما بلای آن‌چنان بزرگی نیست، از این بلاها بزرگتر هم وجود داشته و داره، خودمان هم در کشور مواردی را مشاهده کردیم. می‌تواند با دعا با توسلات، مسأله یک مسأله گذرا است، یک چیز فوق‌العاده نیست، خیلی هم بزرگش نکنیم مسأله را».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/82210aad-8ba7-4541-8f1d-0d22157790f7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات