728 x 90

بیانیه کمیته نمایندگان رومانی برای ایران آزاد: ما از شورای ملی مقاومت به‌دلیل افشای جنایات سپاه پاسداران علیه مردم ایران تمجید می‌کنیم

کمیته نمایندگان رومانی برای ایران آزاد
کمیته نمایندگان رومانی برای ایران آزاد

کمیته نمایندگان رومانی برای ایران آزاد: ما از اپوزیسیون دموکراتیک ایران، شورای ملی مقاومت به‌دلیل افشای جنایات سپاه پاسداران علیه مردم ایران تمجید می‌کنیم

بیانیه کمیته نمایندگان رومانی برای ایران آزاد

بیش از ۴دهه از تأسیس یک رژیم فاشیست مذهبی در ایران می‌گذرد. رژیمی که نه تنها به بنیادهای اساسی حقوق‌بشری بی‌اعتنا است، بلکه بزرگ‌ترین ناقض تمامی قوانین و کنوانسیون‌های بین‌المللی و در نهایت بزرگ‌ترین رژیم صادر‌کننده تروریست در تمامی جهان است.

این رژیم ماهیتا جنگ‌طلب و بحران‌زاست و برای پیشبرد سیاست جنگ‌طلبانه‌اش در پرتو سیاست مماشات غرب توانسته در زمینه اتمی پیشرفت‌های چشمگیری داشته باشد و سلول‌های تروریستی را در سراسر جهان گسترش دهد. سران این رژیم و سپاه پاسداران بدون مخفی‌کاری رسماً از گروه‌های نیابتی در کشورهای خاورمیانه و هم‌چنین از اهرم‌های تروریستی در تمامی کشورهای جهان استفاده کرده و از غنی‌سازی ۸۳درصدی اورانیوم و گروگان‌گیری و ترور به‌عنوان یک ابزار دیپلماتیک برای چانه‌زنی در مقابل غرب استفاده می‌کند.

غرب برای کنترل خشم این هیولای ترور و وحشت، و یا برای آزاد کردن تعدادی گروگان، بارها بسته‌های تشویقی را با توجیهات شرم‌آور در اختیار این رژیم قرار داده است. اما این سیاست غلط نه تنها هیولا را در شیشه نکرد بلکه او را بیش از پیش گستاخ‌تر نمود.

نقش رژیم ایران و سپاه پاسداران در تأمین تسلیحات، حمایت مالی و آموزش گروه‌های تروریستی و مشارکت آنها در اقدامات خشونت‌آمیز و درگیری منطقه‌یی در ۴دهه گذشته قابل توجه است. این اقدامات باعث تشدید درگیریها می‌شوند و موانع جدی برای راه یابی به صلح در منطقه و جهان است.

ما از اپوزیسیون دموکراتیک ایران، شورای ملی مقاومت ایران به‌دلیل افشای جنایات سپاه پاسداران علیه مردم ایران و برجسته کردن نقش مخرب آن در منطقه تمجید می‌کنیم.

ما نمایندگان پارلمان و سنای رومانی مصرانه از اتحادیه اروپا خواهان اقدامات فوری به شرح زیر می‌باشیم.

الف: سپاه پاسداران را در لیست تروریستی بگذارید.

ب: دیپلمات تروریستهای رژیم ایران را از خاک اتحادیه اروپا اخراج کنید.

ج: شش قطعنامه شورای امنیت را مجدداً بازگردانده و مکانیزم ماشه علیه رژیم ایران را فعال کنید.

تأخیر در رویارویی با جنگ‌طلبی این رژیم هزینه سنگینی را به جهان تحمیل خواهد کرد.

کمیته نمایندگان رومانی برای ایران آزاد

کاتالین ته نیتسا، نماینده پارلمان رومانی
ماریا گرچه‌آ، نماینده پیشین پارلمان رومانی
کریستینا یوریش نیتز، نماینده پیشین پارلمان رومانی
میهای دیاکونو، نماینده پیشین پارلمان رومانی
ولاد دوروش، نماینده پیشین پارلمان رومانی
آنده جرآ، نماینده پیشین پارلمان رومانی
تیتوس پاشکا، نماینده پیشین سنای رومانی

نمایندگان رومانی

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/399ce788-1944-4466-b489-8e65db13279f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات