728 x 90

بیانیه مطبوعاتی مایک پمپئو در مورد لیست‌گذاری افراد و نهادهای مرتبط به شبکه‌های تهیه و تجهیز رژیم ایران

وزارت  خارجه آمریکا
وزارت خارجه آمریکا

مایک پمپئو در مورد تحریم‌های روز چهارشنبه در مورد لیست‌گذاری افراد و نهادهای مرتبط به شبکه‌های تهیه و تجهیز رژیم ایران بیانیه‌یی منتشر شد.

در این بیانیه آمده است:‌ وزارت خزانه‌داری ۹نهاد و شخص مستقر در ایران و یک نهاد مستقر در هنگ کنگ را به‌دلیل حمایت از تلاش‌های ایران برای تهیه اقلام حساس مربوط به گسترش تسلیحاتی لیست‌گذاری کرد. اشخاص و نهادهایی که نامگذاری شده‌اند به سازمانهایی مانند سازمان صنایع هواپیمایی رژیم ایران، که صنعت حمل‌ و نقل هوایی نظامی ایران را مدیریت می‌کند، صنایع الکترونیک، که متعلق به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رژیم ایران است، و نهادی است که از سپاه پاسداران و گروه صنایع موشکی دفاع دریایی ایران پشتیبانی می‌کند، مرتبط هستند.

با اقدام امروز، افراد و اشخاص تحریم شده از دسترسی به نظام مالی ایالات متحده محروم خواهند شد و به‌صورت آنلاین در فهرست گسترش دهندگان سلاح های کشتار جمعی درج خواهند شد. علاوه بر این، داراییهای موجودشان در آمریکا منجمد خواهد شد. اشخاص غیرآمریکایی که آگاهانه کالا، خدمات و یا پشتیبانی قابل توجهی به افراد و اشخاصی که امروز نامگذاری شده‌اند، ارائه بدهند ممکن است خود با عواقب تحریمی مواجه شوند.

رژیم ایران به دامن زدن به درگیریهای منطقه‌ای، توسعه و تکثیر موشک‌های بالستیک، گروگان گرفتن شهروندان خارجی، رفتار وحشیانه با مردم خودش، و تأمین مالی از تروریسم در مقیاس بی‌سابقه‌ای ادامه می‌دهد. این کشور همچنین در حال گسترش فعالیت‌های مربوط به غنی‌سازی اورانیوم است. ایالات متحد آمریکا به افزایش فشار روی رژیم ایران ادامه خواهد داد تا این رژیم رفتارش را تغییر دهد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0de6f84f-45d6-4a57-b71c-892232a97441"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات