728 x 90

بیانیه زنان پیومونته در ایتالیا به‌مناسبت روز جهانی زن

بیانیه زنان پیومونته در ایتالیا به‌مناسبت روز جهانی زن
بیانیه زنان پیومونته در ایتالیا به‌مناسبت روز جهانی زن

فراخوان دفتر ریاست کمیته حقوق‌بشر و مدنی در ایتالیا

به اعضای شورای استان و مشاوران استانداری پیه مونته

برای دفاع از حقوق زنان ایرانی

به‌مناسبت روز جهانی زن

 

امضای این فراخوان یک قدم اساسی

برای نشان دادن همبستگی شما با زنان شجاع ایرانی است

که در حال مبارزه برای حقوق پایه‌یی خود هستند

 

دفتر ریاست کمیته حقوق‌بشر و مدنی در ایتالیا طی فراخوانی به اعضای شورای استان و مشاوران استانداری پیه مونته، به‌مناسبت روز جهانی زن، خواستار دفاع از حقوق زنان در ایران شد. در این فراخوان آمده است:

دفتر ریاست کمیته حقوق‌بشر و مدنی عمیقاً نگران وضعیت حقوق زنان در ایران است. سرکوب هدایت شده توسط رژیم ایران همان‌طور که در گزارش عفو بین‌الملل در تاریخ ۶ دسامبر ۲۰۲۳ آمده است نقض حقوق‌بشر و هم‌چنین سوء‌استفاده جنسی علیه تظاهر کنندگان از جمله کودکان بسیار وخیم می‌باشد.

به‌عنوان نمایندگان استان، ما از شما می‌خواهیم این فراخوان را که در دفاع از حقوق زنان ایرانی است امضا نموده و به این وسیله تعهد خودتان را برای ترویج ارزشهای جهانی آزادی و برابری و استقرار یک جمهوری دموکراتیک و مبتنی بر جدایی دین از دولت در ایران ابراز نمایید. طرح ۱۰ ماده‌ای مریم رجوی رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران شایسته حمایت بی‌چون و چرای ما است. این طرح قوانین سرکوبگرانه رژیم ایران را رد کرده و بر برابری کامل زن و مرد در سیاست – فرهنگ و اقتصاد و حق برخورداری از هر شغل عمومی از جمله ریاست‌جمهوری و رهبری سیاسی و قدرت قضایی تأکید می‌کند

امضای این فراخوان یک قدم اساسی برای نشان دادن همبستگی شما با زنان شجاع ایرانی است که در حال مبارزه برای حقوق پایه‌یی خود هستند. خواستار حمایت فعال شما به‌عنوان نمایندگان زن در این موضوع هستیم تا این‌که استان ما بتواند تبدیل به صدای قوی در محکومیت نقض حقوق‌بشر در ایران گردد.

بنابراین از شما می‌خواهیم که در دفاع از ارزشهای اساسی آزادی و عدالت به دفتر ریاست کمیته حقوق‌بشر و مدنی بپیوندید.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/37f3d089-6980-41d2-a7f1-ce020c020b25"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات