728 x 90

بیانیه حمایت از قیام مردم کازرون از طرف اقشار مختلف جامعه

بیانیه های حمایت از قیام مردم کازرون
بیانیه های حمایت از قیام مردم کازرون

جمعی از دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر طوسی

تاریخ: 28/02/1397

پیوست: به مردم دلاور کازرون و خلق قهرمان ایران

باز هم حکومت خونریز ولایت فقیه در آغاز ماه رمضان دست به جنایت هولناک دیگری زد و مردم بی‌سلاح کازرون را به خاک و خون کشید. حکومت ضحاکان و جلادان سی و نه سال است که از کشته پشته می‌سازد و چرخ های فرسوده ارتجاع را با خون رشیدترین فرزندان این آب و خاک به حرکت در می‌آورد. قیام دیماه نوید بخش رهایی خلق در زنجیر ایران بود و این قیام هر روز در ابعادی گسترده‌تر به پیش می‌رود.

این روزها آهنین مردان و دلاور زنان کازرونی، این همواره یاوران دکتر محمد مصدق، با گوشت و پوست خود در برابر سپاه شیطان ایستاده‌اند، خون می‌دهند و خاک می‌خورند، اما خاک به پیر عفریت ارتجاع نمی‌دهند. بر همه مردم ایران است که با تمام توان این قیام را حمایت کنند تا ریشه‌های حکومت فاسد ملاها را از ریشه برکنند. دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر همواره در صف آزادی خواهان بوده‌اند و باور دارند تا حکومت ولایت فقیه در ایران حاکم است مردم ایران به آزادی و عدالت نخواهند رسید. لذا ضمن ابراز تسلیت و همدردی با خانواده شهدا و مجروحان کازرون هر گونه سرکوب مردم را توسط عمال سپاه و نیروی انتظامی محکوم می‌کنیم و خواستار ارجاع آمران و عاملان این سرکوب و کشتار به دادگاه‌های بین‌المللی هستیم.

جمعی از دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر طوسی

 

 

بیانیه جمعی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه شیراز

تاریخ: 28/02/1397

پیوست: به مردم ایران

 

پیر کفتار جماران، کشتار و جنگ را بنیادهای نحس حکومت ننگین آخوندها بر ایران، این زیباترین وطن، گذاشت و در این سالیان پر درد و رنج ماشین کشتار و سرکوب لحظه‌ای از حرکت باز نمانده است. سرکوب جوانان و تجاوز به حقوق حقه مردم اساس این حکومت بوده و هست، اما دردهای سالیان مردم در قیام دیماه به فریاد خشم تبدیل شد و هست و نیست حکومت ملایان را در لحظه‌ای بر باد داد. فریادهای جوانان عاصی ایران‌زمین خبر از پایان ماجرایی می‌‌داد که به راستی آغازگر تحول سیاسی و اجتماعی عظیم خواهد بود. کاوه‌ها بار دیگر سر برآورده‌اند تا ضحاک را به البرز کوه ببندند. و چه پر شکوه لحظه‌ایست آنگاه که خلق قهرمان ایران ناظر مرگ ظالمان است.

آری، مرگ ظالمان، ظالمان، ظالمان سخت و بی‌امان، بی‌امان، بی‌امان

مزدوران سپاهی و بسیجی لحظه‌ای به خود در کشتار جوانان ایران شک راه نمی‌دهند. شکنجه و تجاوز می‌کنند و در آخر می‌کشند. اما کازرون فریاد کرد، وای به روزی که مسلح شویم – وای به روزی که مسلح شویم. و همین فریاد کازرون پایه‌های حکومت پدرخوانده تروریسم را در تهران لرزاند. در این روزها کازرون در برابر سرکوب و کشتار، دلاورانه می‌ایستد و این آغاز ایستادگی خلقی است که نمی‌‌توان تا به ابد اسیر نگه داشت. امروز کازرون ایستاد و فردا ایران می‌ایستد و اگر ایران بایستد جهانی به حمایت برخواهد خواست. دانشجویان دانشگاه شیراز هم صدا با مردم غیور کازرون این ندای حق‌طلبی را فریاد می‌کنند. به شهیدان و مجروحان و خانوادهایشان درود می‌فرستیم و تا آمران و عاملان این جنایت را به دادگاه‌های صالحه نکشانیم از پای نخواهیم نشست. در انتها از تمامی ارگانهای حقوق‌بشر و نهاد‌های بین‌المللی می‌خواهیم که تا توقف سرکوب و اعدام از هر گونه همکاری سیاسی، اقتصادی و فرهنگی با رژیم ایران خودداری کنند زیرا که این رژیم نه نماینده مردم ایران بلکه دشمن اصلی مردم است.

سلام بر خلق، سلام بر آزادی

جمعی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه شیراز

 

 

 

تاریخ: 29/02/1397

پیوست: مردم دلاور کازرون و ایرانیان آزاده

 

بیانیه جمعی دانشجویان ملایر در حمایت از قیام کازرون

سلام بر خلق قهرمان ایران و مردم بپاخاسته کازرون. جوانان و زنان کازرون پنجه در پنجه خصم انداخته‌اند تا بنیاد این حکومت ضدایرانی و ضدخلقی را از جا برکنند. جوانانی که با دستهای خالی و سینه‌هایی پر از عشق ایران به مصاف گلوله سپاهیان جهل می‌روند، شایسته برترین تحیات هستند. جوانان کازرونی نه سکوت می‌کنند و نه سر خم می‌کنند، ایستاده‌اند و فریاد می‌زنند، آتش جواب آتش. هموطنان آزاده در ایران و سرتاسر جهان به‌خوبی واقفند که شعله‌ای که از قیام دی روشن شد سر خاموش شدن ندارد، اما با حمایت تک‌تک ما می‌توان این شعله آزادی و دادخواهی را در هر کوچه و برزن کشاند و شهرهای غم زده میهن را پر از شادی و سرور کرد و در این میان کازرون نمونه‌‌یی از هزار کانون شورشی است که در قلب میهن دربندمان می‌تپد. دانشجویان ملایر حمایت کامل خود را از مردم بپاخاسته کازرون اعلام می‌کنند و از تمام شهرها و دانشگاهها و دانشجویان دعوت می‌کند تا به این جنبش عظیم ملی بپیوندند و ریش و ریشه ولی‌فقیه را در آتش آزادی بسوزانند.

 

جمعی از دانشجویان ملایر

 

 

 

بیانیه جمعی از بازنشستگان استان گلستان

در رابطه با سرکوب وحشیانه مردم قهرمان کازرون توسط رژیم خونخوار خامنه‌ای

بار دیگر رژیم جنایتکار جمهوری ضداسلامی در مقابل حق خواهی مردم قهرمان و دلیر کازرون دست به جنایت هولناکی زد و تعدادی از مردم غیور کازرون را به خاک و خون کشید.

ما جمعی از بازنشستگان استان گلستان ضمن محکوم کردن این عمل خبیث حاکمان ظالم، همبستگی خود را با مردم بزرگ کازرون اعلام داشته و اعتقاد داریم که این حرکات و رفتارها نشانه پایان عمر رژیم قرون‌وسطایی ولایت فقیه است که در آخر عمر خود توان تحمل هیچگونه صدای حق‌طلبانه‌ای را ندارد.

ألیس الصبح بقریب؟

جمعی از بازنشستگان استان گلستان

۲۸اردیبهشت ۹۷

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d993493c-3f68-4cd5-9eae-bfd517b9e3b7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات