728 x 90

بیانیه کمیته برگزاری تظاهرات انقلاب اکتبر: تظاهر کنندگان عراقی، اهداف واحدی دارند

بیانیه معترضان عراقی در رد نخست وزیری محمد توفیق علاوی
بیانیه معترضان عراقی در رد نخست وزیری محمد توفیق علاوی

تظاهرکنندگان عراقی روز یکشنبه ۱۳ بهمن ۹۸ طی بیانیه ای، انتصاب محمد توفیق علاوی، بعنوان نخست وزیر عراق از سوی رئیس جمهوری عراق را مردود دانسته و ضمن بیانیه ای که بخشی از آن در زیر آمده است نوشتند:

بیانیه

تظاهر کنندگان عراقی، اهداف واحدی دارند

تظاهرکنندگان عراقی در همه میدانها تأکید می‌کنند که اهداف و حقوق واحدی دارند، و خواسته‌های آنها اصلاحات وصله پینه‌ای و یا بزک کردنی از درون احزاب سیاسی نیست. خون پاک ۳۰هزار شهید و مجروح تظاهر کنندگان قهرمان عراقی و هزاران زندانی و ناپدید شدگان اجباری روی خاک عراق نریخته است، تا یک نخست‌وزیر فاسد انتخاب گردد. فردی که محکوم به‌۷سال زندان به‌دلیل ارتباطش با یکی از احزاب سیاسی است و از حمایت شبه‌نظامیان حزب‌الله لبنان برخوردار است و الآن قصد تحمیل او را بر عراق دارند.

از این رو، کمیته برگزاری تظاهرات انقلاب اکتبر، و بعد از رایزنی با همه قیام‌کنندگان در همه استانها، بر خواسته‌ها و اهداف انقلابی که با خون و فداکاری و پایداری بزرگ تظاهر کنندگان اصیل، نگاشته شده تأکید می‌کند. این خواسته‌ها عبارتند از: «حاکمیت کامل عراق، انحلال پارلمان، انحلال دولت، انحلال ریاست جمهوری، بلوکه کردن قانون اساسی، تشکیل دولت موقت زیر نظر سازمان ملل، برگزاری انتخابات طبق یک قانون عادلانه که مردم عراق زیر نظر جامعه بین‌المللی انجام داده و نتایجش همان روز اعلام می‌گردد، انحلال شبه‌نظامیان وابسته به‌ (رژیم) ایران، و حسابرسی و محاکمه قاتلان مردم عراق».

به مردم عراق و همه ارگانها و سازمانهای جهانی اعلام می‌داریم که تظاهرات پس از تعیین کاندید فاسد (رژیم) ایران محمد توفیق علاوی، با شتاب مسالمیت آمیز بیشتری ادامه دارد و ترور و سرکوب تظاهر کنندگان میدان التحریر در بغداد، توسط احزاب طائفه‌ای و شبه‌نظامیان خون‌ریز و حملات سرکوبگرانه آنها، بر آن تأثیری نخواهد داشت. جهان شاهد سیل بزرگ دانشجویان خواهد بود که همراه با برادرا نشان جهت باز پس‌گیری میهن از دست خائنینی که از پشت خنجر می‌زنند، در تظاهرات شرکت خواهند کرد، باشد که اراده مردم عراق در پایان کار پیروز گردد.

کمیته برگزاری تظاهرات انقلاب اکتبر

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3c9b9656-69c5-44b6-b901-cfa8cd3ddfff"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات