728 x 90

بیانیهٔ کمیته بین‌المللی در جستجوی عدالت: دیوید ایمس به‌عنوان حامی مردم ایران و مجاهدین خلق ایران فعالیت می‌کرد

بیانیهٔ کمیته بین‌المللی در جستجوی عدالت
بیانیهٔ کمیته بین‌المللی در جستجوی عدالت

بیانیهٔ کمیته بین‌المللی در جستجوی عدالت:

دیوید ایمس به‌عنوان حامی مردم ایران و مجاهدین خلق ایران فعالیت می‌کرد

ایمس یک روز قبل از ترور در مقاله‌ای در تاون هال

نقش رئیسی جلاد تهران را در قتل‌عام ۳۰هزار زندانی سیاسی برجسته کرد

و از پلیس خواست اگر رئیسی جرأت کند به گلاسگو بیاید وی را دستگیر کند

 

بیانیه کمیته بین‌المللی در جستجوی عدالت

کمیته بین‌المللی در جستجوی عدالت به ریاست دکتر آلخو ویدال کوادراس که از حمایت ۴۰۰۰پارلمانتر در آمریکا و اروپا برخوردار است، طی بیانیه‌یی که توسط استرون استیونسون نماینده پیشین پارلمان اروپا منتشر شد، اعلام کرد: اقدام تروریستی علیه سر دیوید ایمس حمله به دموکراسی ما بود. ما به بستگان و همکارانش فکر می‌کنیم و به آنها تسلیت می‌گوییم.

دیوید ایمس که تقریباً چهل سال نماینده مجلس بود، بیشتر وقت خود را به‌عنوان حامی اصلی مردم سرکوب شده ایران و جنبش اصلی اپوزیسیون دمکراتیک آنها، مجاهدین خلق ایران اختصاص داد. جنبشی که مدافع عدالت، آزادی، دموکراسی، حقوق‌بشر و حقوق زنان و جدایی دین از دولت است.

استرون استیونسون گفت: من و دیوید ایمس اغلب با هم همکاری نزدیک داشتیم، به‌ویژه در سالهایی که بیش مجاهدین خلق ایران در اشرف و لیبرتی در عراق، تحت حملات مداوم به تحریک رژیم ایران بودند. ما هم‌چنین در کارزار بسیار موفقیت‌آمیز علیه ممنوعیت سازمان مجاهدین خلق ایران با انگیزه سیاسی، همکاری کردیم که منجر به رفع ممنوعیت فعالیت آنها در لندن، اروپا و آمریکا شد.

یک روز قبل از ترور، دیوید ایمس در مقاله‌ای در تاون هال نقش ابراهیم رئیسی جلاد تهران را در کشتار ۳۰هزار زندانی سیاسی در سال۶۷ برجسته کرد. وی از پلیس خواست تا اگر رئیسی جرأت کند برای اجلاس آب و هوا در گلاسگو بیاید دستگیر کند.

دیوید ایمس نه تنها به‌خاطر خدمات خود به کشورش، بلکه به‌خاطر طرفداری پرشور ز تغییر رژیم در ایران، برای رهایی مردم ایران از ظلم و استبداد به دست رژیم فاشیستی مذهبی، به یاد خواهد ماند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/365a6412-05ab-41fb-b99b-06c0fb0dd34f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات